Feedback Company
492 reviews

Roosje

StarStarStarHalf starEmpty star
7/10

Ik heb een fotobox Godox besteld. Jammer genoeg knijpen de meegeleverde knijpers niet voldoende zodat ik het doek niet kan bevestigen in de box. Hopelijk zorgen jullie voor een oplossing. Alvast bedankt. groetjes, Roosje

Published on

Noorderlijke bedrijven combinatie

StarStarStarStarStar
10/10

Goed

Sterke punten
Doen wat zeggen, bestelling snel geleverd

Published on

M.wien

StarHalf starEmpty starEmpty starEmpty star
3/10

Helaas lang moeten wachten op levering. Op de site staat niet vermeld wanneer het product niet op voorraad is.

Sterke punten
Nog niet

Published on

De Brink - Haaksbergen

StarStarStarStarStar
10/10

De magnetische plankverdelers zijn erg handig, magnetisch sterk en de kunststoffen afbreekschotten zijn degelijk, je moet zeker 6 keer buigen voordat ze afbreken. Goede kwaliteit.

Sterke punten
Communicatie

Published on

Nelly

StarStarStarStarHalf star
9/10

Uitstekend

Sterke punten
Snelle communicatie, levering volgens afspraak

Published on

Moons Leonard

Half starEmpty starEmpty starEmpty starEmpty star
1/10

Helemaal niet tevreden Op 17 september bestelde mijn man een batterij met referentie M02788441MSB8ASB /UC-1012 tot op vandaag Nogsteeds niets gekregen hun reklame vandaag besteld morgen in huis is een grove leugen Men krijgt geen enkele update zoals andere klanten melden Schandalig besteld niet bij dit bedrijf

Sterke punten
Geen

Published on

Answer Goodline.nl

Bedankt voor uw review. We begrijpen dat het erg vervelend is wanneer u op uw bestelling wacht en geen update over de levering ontvangt. Naar aanleiding van deze review en de e mail die u ons apart heeft gestuurd, hebben wij de bestelling kunnen achterhalen. Uit onze gegevens blijkt dat wij u na uw bestelling per e mail hebben geïnformeerd dat de accu op dat moment helaas niet op voorraad was. Deze e mail heeft u, zo blijkt nu, helaas niet bereikt. De accu is inmiddels bij ons binnen en staat klaar voor verzending. We hebben inmiddels persoonlijk contact met u opgenomen en u de keuze gegeven om de accu direct te laten verzenden of de bestelling te annuleren en het volledige aankoopbedrag terug te ontvangen. We begrijpen dat u door het niet ontvangen van onze e mail de indruk heeft gekregen dat u helemaal niet bent geïnformeerd. Dat is uiteraard vervelend. Er is echter geen sprake van dat wij u bewust niet op de hoogte hebben gehouden.

Answered on

Kristian van Drimmelen

StarStarStarStarStar
10/10

Duidelijke website, scherpe prijzen en razendsnel in huis.

Sterke punten
Prijs

Published on

Jaimy

StarStarStarStarStar
10/10

Perfect

Sterke punten
Snelle levering

Published on

Steegman Elektrotechniek BV

StarStarStarStarHalf star
9/10

Goed product geleverd en snelle reactie per mail

Sterke punten
snelle beantwoording van vragen

Published on

Anno

StarEmpty starEmpty starEmpty starEmpty star
2/10

C

Sterke punten
C

Published on

Apotheek Lochem

StarStarStarStarStar
10/10

Prima website, duidelijke bestelprocedure en betaalproces

Sterke punten
Het product was niet leverbaar en ik kreeg netjes een mail

Published on

Yurt Levensmiddelen

StarStarStarStarStar
10/10

Ondanks dat ik een product had besteld dat niet op voorraad was, hebben we goed contact gehad over het voorraadproces. Het was erg fijn om duidelijk geïnformeerd te worden over de status.

Sterke punten
Open communicatie en snelle actie.

Published on

Telefoonhaven

Half starEmpty starEmpty starEmpty starEmpty star
1/10

Super super slecht Artikelen niet op voorraad maar wel op de webshop en vervolgens 30-07-2026 aangegeven dat ik mijn aankoop bedrag terug wil en nog steeds niks ontvangen.

Sterke punten
niks

Published on

Answer Goodline.nl

Beste Roman, Bedankt voor uw review. Wij hebben het aankoopbedrag op 03-08-2026 volledig teruggestort op uw rekening. Mogelijk heeft u deze terugbetaling over het hoofd gezien. Wij adviseren u daarom om uw rekening rond deze datum nogmaals te controleren. Mocht u de terugbetaling desondanks niet kunnen terugvinden, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Goodline.nl

Answered on

particulier

StarStarEmpty starEmpty starEmpty star
4/10

18 augustus bestelde ik een klein pakketje en tot op heden (26) niet bezorgd. Dus ...

Sterke punten
nvt

Published on

Fleuren

StarStarStarStarEmpty star
8/10

Gebruiksvriendelijke website; processen werkten orima

Sterke punten
Zie boven

Published on

Reviews

Goodline.nl collects company reviews at Feedback Company. The company collects reviews independently.

Goodline.nl has achieved the following results:

  • checkAverage score: 8.6/10
  • check492 collected reviews
  • checkFirst review written on 28 November 2018

Goodline.nl

Goodline.nl

Contact

Goodline.nl

Pascalweg 12

3225 LE Hellevoetsluis

Reliable and transparent

To provide an optimal customer experience, listening to your customers is essential. That is why we continuously measure experiences at Feedback Company. We ask the right question, to the right person, at the right time. Measuring experiences is key. Our research focuses on Customer Experience (CX), Product Experience (PX) en Employee Experience (EX).

Feedback Company collects feedback with verified data from its customers. The company is committed to fighting fake reviews and verifies the origin of the reviews.Click here for more information about Feedback Company’s review policy and how the review page is created.

Data Pro Code
MOA Fair Data keurmerk
Feedback Company
Google Review Partner
Elemental Water Foundation
detractors00%
passives00%
promoters00%
sadface
0
sadface
1
sadface
2
sadface
3
sadface
4
sadface
5
sadface
6
neutralface
7
neutralface
8
happyface
9
happyface
10

Net Promoter Score (NPS)=% Promoters - % Detractors

492 reviews

Roosje

StarStarStarHalf starEmpty star
7/10

Ik heb een fotobox Godox besteld. Jammer genoeg knijpen de meegeleverde knijpers niet voldoende zodat ik het doek niet kan bevestigen in de box. Hopelijk zorgen jullie voor een oplossing. Alvast bedankt. groetjes, Roosje

Published on

Noorderlijke bedrijven combinatie

StarStarStarStarStar
10/10

Goed

Sterke punten
Doen wat zeggen, bestelling snel geleverd

Published on

M.wien

StarHalf starEmpty starEmpty starEmpty star
3/10

Helaas lang moeten wachten op levering. Op de site staat niet vermeld wanneer het product niet op voorraad is.

Sterke punten
Nog niet

Published on

De Brink - Haaksbergen

StarStarStarStarStar
10/10

De magnetische plankverdelers zijn erg handig, magnetisch sterk en de kunststoffen afbreekschotten zijn degelijk, je moet zeker 6 keer buigen voordat ze afbreken. Goede kwaliteit.

Sterke punten
Communicatie

Published on

Nelly

StarStarStarStarHalf star
9/10

Uitstekend

Sterke punten
Snelle communicatie, levering volgens afspraak

Published on

Moons Leonard

Half starEmpty starEmpty starEmpty starEmpty star
1/10

Helemaal niet tevreden Op 17 september bestelde mijn man een batterij met referentie M02788441MSB8ASB /UC-1012 tot op vandaag Nogsteeds niets gekregen hun reklame vandaag besteld morgen in huis is een grove leugen Men krijgt geen enkele update zoals andere klanten melden Schandalig besteld niet bij dit bedrijf

Sterke punten
Geen

Published on

Answer Goodline.nl

Bedankt voor uw review. We begrijpen dat het erg vervelend is wanneer u op uw bestelling wacht en geen update over de levering ontvangt. Naar aanleiding van deze review en de e mail die u ons apart heeft gestuurd, hebben wij de bestelling kunnen achterhalen. Uit onze gegevens blijkt dat wij u na uw bestelling per e mail hebben geïnformeerd dat de accu op dat moment helaas niet op voorraad was. Deze e mail heeft u, zo blijkt nu, helaas niet bereikt. De accu is inmiddels bij ons binnen en staat klaar voor verzending. We hebben inmiddels persoonlijk contact met u opgenomen en u de keuze gegeven om de accu direct te laten verzenden of de bestelling te annuleren en het volledige aankoopbedrag terug te ontvangen. We begrijpen dat u door het niet ontvangen van onze e mail de indruk heeft gekregen dat u helemaal niet bent geïnformeerd. Dat is uiteraard vervelend. Er is echter geen sprake van dat wij u bewust niet op de hoogte hebben gehouden.

Answered on

Kristian van Drimmelen

StarStarStarStarStar
10/10

Duidelijke website, scherpe prijzen en razendsnel in huis.

Sterke punten
Prijs

Published on

Jaimy

StarStarStarStarStar
10/10

Perfect

Sterke punten
Snelle levering

Published on

Steegman Elektrotechniek BV

StarStarStarStarHalf star
9/10

Goed product geleverd en snelle reactie per mail

Sterke punten
snelle beantwoording van vragen

Published on

Anno

StarEmpty starEmpty starEmpty starEmpty star
2/10

C

Sterke punten
C

Published on

Apotheek Lochem

StarStarStarStarStar
10/10

Prima website, duidelijke bestelprocedure en betaalproces

Sterke punten
Het product was niet leverbaar en ik kreeg netjes een mail

Published on

Yurt Levensmiddelen

StarStarStarStarStar
10/10

Ondanks dat ik een product had besteld dat niet op voorraad was, hebben we goed contact gehad over het voorraadproces. Het was erg fijn om duidelijk geïnformeerd te worden over de status.

Sterke punten
Open communicatie en snelle actie.

Published on

Telefoonhaven

Half starEmpty starEmpty starEmpty starEmpty star
1/10

Super super slecht Artikelen niet op voorraad maar wel op de webshop en vervolgens 30-07-2026 aangegeven dat ik mijn aankoop bedrag terug wil en nog steeds niks ontvangen.

Sterke punten
niks

Published on

Answer Goodline.nl

Beste Roman, Bedankt voor uw review. Wij hebben het aankoopbedrag op 03-08-2026 volledig teruggestort op uw rekening. Mogelijk heeft u deze terugbetaling over het hoofd gezien. Wij adviseren u daarom om uw rekening rond deze datum nogmaals te controleren. Mocht u de terugbetaling desondanks niet kunnen terugvinden, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Goodline.nl

Answered on

particulier

StarStarEmpty starEmpty starEmpty star
4/10

18 augustus bestelde ik een klein pakketje en tot op heden (26) niet bezorgd. Dus ...

Sterke punten
nvt

Published on

Fleuren

StarStarStarStarEmpty star
8/10

Gebruiksvriendelijke website; processen werkten orima

Sterke punten
Zie boven

Published on

Reviews

Goodline.nl collects company reviews at Feedback Company. The company collects reviews independently.

Goodline.nl has achieved the following results:

  • checkAverage score: 8.6/10
  • check492 collected reviews
  • checkFirst review written on 28 November 2018

Goodline.nl

Goodline.nl

Contact

Goodline.nl

Pascalweg 12

3225 LE Hellevoetsluis

Reliable and transparent

To provide an optimal customer experience, listening to your customers is essential. That is why we continuously measure experiences at Feedback Company. We ask the right question, to the right person, at the right time. Measuring experiences is key. Our research focuses on Customer Experience (CX), Product Experience (PX) en Employee Experience (EX).

Feedback Company collects feedback with verified data from its customers. The company is committed to fighting fake reviews and verifies the origin of the reviews.Click here for more information about Feedback Company’s review policy and how the review page is created.

Data Pro Code
MOA Fair Data keurmerk
Feedback Company
Google Review Partner
Elemental Water Foundation