Anmeldelser

15 bedømmelser
Skriv en anmeldelse

73% af kunderne anbefaler denne virksomhed.

Ordreafgivelse
After Sales
6.4/10

15 Anmeldelser

John Hansen

Good Price but missing the proof to the insurance papers, being writing a couple of times without response

Missing an important dokument

Forbedringer eller forslag

If you Want to deliver ti Denmark you should include necessary documents

Jesper Philipp

God service og hurtig forsendelse

Hurtig forsendelse

Ingen

Anita Johansen Gavric

Super god og hurtig handel

Nemt og hurtig levering

intet

Jens Peter Smørum

Impressive

everything was OK

Forbedringer eller forslag

I do not see it could be better

Niklas

Skuffet

God pris.

Forbedringer eller forslag

Ingen svar på henvendelse til kundeservice. Forsinket levering. Mangler fortsat en pakke.

Allan Sjogren

Ingen

Pris

Levering.
Har stadig ikke fået min vare eller hørt noget.

A Sørensen

Meget dårlig service! TOTALT FRAVÆRENDE!!!

Styrker

Fik hurtig besked om at varen var sendt, men så skete der ikke mere!
Har rykket flere gange - forgæves med mail - intet svar!!

Kundeservice!!

Anonym

Fin købsoplevelse, men leveringen med DHL kikset

Styrker

god hjemmeside, nemt at finde rundt

Forbedringer eller forslag

Det er en total kikser at bruge DHL til levering, medmindre kunden er på overførselsindkomst og kan være hjemme en hel dag.

Der angives intet leveringstidspunkt, kun en dato. DHL er...

Der angives intet leveringstidspunkt, kun en dato. DHL er tilsynelandende ikke istand til at kontakte kunden telefonisk før leveringen ligesom andre pakkeleverandører, fx danske fragtmænd. Og DHL har ikke et netværk af udleveringssteder, som PostDK og GLS, hvor man kan afhente pakken, hvis man ikke har været hjemme. Dermed er eneste muligheder at man enten kan sidde hjemme en eller flere dage efter og vente på leveringen, håbe naboen er hjemme og få den leveret der, eller at pakken lægges et eller andet tilgængeligt sted.

Iøvrigt var pakken tapet helt over med "DHL-resealed" tape, da kassen havde fået det ene hjørne mast. Heldigvis var der intet sket med selve produktet.

Det er alt for ringe og jeg havde ikke valgt Hollandbikeshop, hvis jeg havde vidst at man brugte DHL, og vil dermed heller ikke anbefale andre at gøre det før I finder en anden pakkeleverandør, der lever op til normal 2016 standard.

Bernd Teule

Jeg er meget tilfreds med købsprocessen og hastigheden. Det eneste der smuttet, var at jeg ikke fik en track-and-trace link. Det gjorde mig utrykt, fordi jeg ikke kunne se hvad statussen var.

Husk Track and trace link

sigur jon

tilfreds

Styrker

alt er som det skal være in til vider for mig . vil købe igen hvis der er noget jeg mangler
hurtig levering er meget tilfreds