Anmeldelser

10 bedømmelser
Skriv en anmeldelse

90% af kunderne anbefaler denne virksomhed.

10 Anmeldelser

ProVag ApS

Der er ikke altid man får sine bestilte varer til tiden. Selvom man betaler express går der tit 2-3 dage. og varerne er ikke altid på lager.

Sydhavsøernes Poolservice

Altid en fornøjelse at handle med Bevo

Jysk Havevanding.

Hej Bevo.
Jeg vurderer ja som en fornuftig samarbejdspartner for mig.
Hej Bevo.
Jeg vurderer ja som en fornuftig samarbejdspartner for mig.
Jeg er ikke tilfreds med jeres hjemmeside hvor i har bruttopriserne på således at de vil bestemme hvad jeg må få for mine varer. I burde fjerne priserne for at beskytte jeres forhandlere.

Svar Bevo Denmark:

Tak for din anmeldelse. Vi er glade for at du overordnet har haft en god oplevelse med Bevo, det er det, vi stræber efter! Men vi er kede af at høre, at din oplevelse på vores webshop ikke levede op... Tak for din anmeldelse. Vi er glade for at du overordnet har haft en god oplevelse med Bevo, det er det, vi stræber efter! Men vi er kede af at høre, at din oplevelse på vores webshop ikke levede op til dine forventninger. Du er velkommen til at kontakte os via info@bevo.com med eventuelle yderligere kommentarer eller forslag, som du ønsker at dele med os. Endnu en gang tak for at du tog dig tid til at dele din feedback! Team Bevo.

Frea Solutions ApS - Karsten Kristensen

Fremragende

RenPool

Jamen den kan ikke være bedre, sød og venlig personale som altid er klar til at hjælpe.

Watercare

Har mange ting, til fornuftige priser

Kim Christensen/TC Maskinfabrik

God oplevelse