G Robben

Makkelijk bestellen en snel geleverd.

Duidelijke website

Ink&Print

Goedkoop is duurkoop. Ik heb 11 juli bij de Action een set cartridges gekocht van Ink&Print. Bij het uitpakken en het loshalen van de folie droop aan alle kanten de inkt uit de patronen met als... Goedkoop is duurkoop. Ik heb 11 juli bij de Action een set cartridges gekocht van Ink&Print. Bij het uitpakken en het loshalen van de folie droop aan alle kanten de inkt uit de patronen met als gevolg de handen onder de inkt, een vlek in de tafel en een grote smeerboel zoals te zien op de foto's als ze toegelaten worden door Google.

Het hele spulletje in een zakje gedaan, foto gemaakt van de verpakking met streepjescode en teruggebracht naar de Action, alweer het zo de prullenbak in verdween onder het mom: gebeurt wel vaker. Uiteindelijk een klacht geschreven naar Ink&Print en niet voor een miljoenenclaim o.i.d. en ik hoef ook geen nieuw setje meer van Ink&Print, maar gewoon om ze te attenderen dat dit niet kan. Kort gezegd komt het er op neer dat ze niets voor me willen beteken omdat ik géén foto's heb van de lekkende cartridges afzonderlijk. Alsof je met je handen onder de inkt even plaatjes wilt schieten? "Schat houd jij dat patroon even vast, dan maak ik een foto. Die inktvlekken halen we straks wel uit de tafel."

De reactie van Ink&Print bij monde van Isabella Wijsman leest u hier:
Goedemiddag Rob,
bedankt voor jouw terugkoppeling.

Helaas kunnen wij zoals jij wellicht kan begrijpen, niks verder betekenen als zowel de cartridges zelf of in ieder geval foto's van het defecte product er niet zijn.
We hebben dit doorgegeven aan onze Quality afdeling die de historie van dit product heeft nagekeken om te zien of zij al eerder een dergelijke melding hebben gehad.
Dit was niet het geval, nog niet eerder hebben we een dergelijk melding gehad hierover maar ze hebben dit genoteerd en houden dit in de gaten.

We raden je aan altijd bij een dergelijk geval het product te bewaren en anders zeker een paar duidelijke foto's te maken van de situatie zodat dit onderzocht kan worden. Met vriendelijke groet, Isabella Wijsman

Ik kan ze niet vinden.

Klantenservice is zo flexibel als een stoeprand.

Reactie Ink&Print:

Hallo Rob,
zoals ook al aangegeven in onze mail, stellen we het op prijs dat je dit aangegeven hebt en houdt onze Quality afdeling dit product in de gaten.
Je geeft daarnaast aan de ene kant...
Hallo Rob,
Je geeft daarnaast aan de ene kant aan dat je niks van ons verder wil maar ons 'alleen wilde attenderen', waarvoor absoluut dank, maar daarna zeg je dat wij 'niets willen betekenen'.
We hebben informatie gevraagd om te kijken of en hoe we je verder konden helpen maar zoals al eerder aangegeven, zonder foto's van het product in kwestie, kunnen wij helaas geen verdere actie ondernemen.
We houden dit product en meldingen hierover verder in de gaten en nogmaals bedankt voor het attenderen hierop.
Een fijne week verder gewenst.
^Isabella

Herman Bruin

snelheid en prijs

Kazim Unal

Zeer goede producten voor een eerlijke prijs.

Zeer informatief

n.v t.

Aswin

snel levering

Alan Boyles

Very satisfactory.

Easy and straightforward ordering process

No not really

J Buseman

Nee

Cecile van Gurp

Vertrouwd en blij dat jullie er zijn.

Fijn dat ze kunnen laten zien wat je eerdere bestellingen waren, bij een herhaling weet je precies wat je moet hebben en snel gevonden.

Leopold Keuninckx

Zeertevreden

Kwaliteit en vlotheid van levering

Monique Petalas

Heel goed. Ik heb vorig jaar een keer gebeld en werd toen heel goed geholpen en de levering is super snel.

Super snelle levering en de chip werkt goed samen met mijn printer. Daarnaast is de prijs goed.

Geen.