Bewertungen

1308 Bewertungen
Bewertung schreiben

99% der Kunden empfehlen dieses Unternehmen.

1308 Bewertungen

WMK Installatie

Heel behulpzaam, zeer tevreden!

Ramses Singeling - Padadum

Zeer goed: Professioneel, pro-actief en meedenken. Ook snel reageren op alles. (Positieve uitzondering in de verhuurmarkt)

Gina Christiaens

Mijn ervaring met Flexas was heel goed. Ik heb in 3 dagen tijd de perfecte werkplek gevonden! Toen ik ze s’ochtends opbelde kon ik dezelfde middag nog een locatie bezichtigen en twee dagen later heb... Mijn ervaring met Flexas was heel goed. Ik heb in 3 dagen tijd de perfecte werkplek gevonden! Toen ik ze s’ochtends opbelde kon ik dezelfde middag nog een locatie bezichtigen en twee dagen later heb ik het contract getekend!

Sijs

Zeer flexibel en doet wat er gevraagd word

David Yates

Good. Appointments made as requested. Office spaces were good. We found a good office.

Es

Anoniem:

Anoniem:

Ik ben geholpen door Bas van Flexas. Zijn hulp heb ik als zeer prettig ervaren en heeft gedurende het traject altijd netjes terug gebeld, mee gedacht, gezocht naar alternatieven en was altijd bereid om dingen voor mij uit te zoeken. Daarnaast is hij ook supervriendelijk en servicegericht. Dankjewel Bas!

Social Compass

Goed geholpen en snelle reactie. Ruimtes sloten aan bij de wensen.

HAROUCHE

Très satisfaisante .

Tecteam

Lucas is een kei

BuurtzorgT

Snelle en heel vriendelijke service; meteen geholpen en doorgepakt. Drie dagen na eerste contact al twee bezichtigingen en een kantoorrruimte gevonden.