Ellen

Super bedrijf!

Dankjewel!! :-)

Overmaat

Goed geholpen in de winkel in Nijverdal en perfecte service bij aflevering

Reactie Kötter Living:

Wat mooi te horen Bert, dankjewel :-)

Tromp

Mooie kwaliteit producten.

Reactie Kötter Living:

Dankjewel voor je goede review!

Laurens

We hebben stoelen gekocht die zouden dan 12 weken later geleverd worden. Echter na 14 weken niets gehoord te hebben zelf maar contact opgenomen. Na enig gestuntel kwam er een vaag excuses. Stoelen... We hebben stoelen gekocht die zouden dan 12 weken later geleverd worden. Echter na 14 weken niets gehoord te hebben zelf maar contact opgenomen. Na enig gestuntel kwam er een vaag excuses. Stoelen waren waarschijnlijk al lang binnen maar niets mee gedaan.

Cliff Wilms

Prettig, hartelijk en een winkel waar wij erg goed kunnen slagen.

Reactie Kötter Living:

Dankjewel voor je mooie review :-)

Romy Bonnes

SUPER TOP! Bankstel gekocht, poef vloerkleed, windlichten, en 6 prachtige stoelen!
Raad iedereen de winkel aan, goede hulp & top bezorging erg blij met onze meubels!!
Psstt.. foto’s...
Psstt.. foto’s volgen nog..
Liefs Sander Kip en Romy Bonnes

Reactie Kötter Living:

Wat een super leuke en enthousiaste review Romy en Sander :-D Wij glunderen van oor tot oor! Dankjewel!! En we zien de foto's graag online terug, vergeet je niet #kotterlivinginmijnhuis en ons te... Wat een super leuke en enthousiaste review Romy en Sander :-D Wij glunderen van oor tot oor! Dankjewel!! En we zien de foto's graag online terug, vergeet je niet #kotterlivinginmijnhuis en ons te taggen?

Marnix Keizerwaard

Wij zijn geweldig geholpen en ontzettend blij met al onze meubels! Wij kijken enorm uit naar de afstyling door Ellen.

Reactie Kötter Living:

Dankjewel voor je ontzettend mooie review, daar zijn we blij mee :-)

Blomer

Er zijn andere type stoelen geleverd dan besteld, maar dat wordt prima geregeld.

Reactie Kötter Living:

Dankjewel Barry, fijn dat je toch tevreden bent!

Lunsing

Super tevreden over

Reactie Kötter Living:

Wat goed om te horen! Dankjewel!

Familie van Es

Ontzettend fijn geholpen!

Reactie Kötter Living:

Bedankt voor je leuke review!