Selina van den Berg

Behulpzaam, vriendelijk personeel, alles stond snel in elkaar gezet. Personeel was alleen vergeten om de draaipoten onder de bank te installeren, hier zijn wij zelf nog 1 uur mee bezig geweest.

Reactie Kötter Living:

Wel vervelend dat we de draaipoten vergeten waren :-( Maar desondanks toch een mooie review, dankjewel!

Marlie Wijnberg

Super mooie meubels, goede service! Ook blij met stylist Nikki die ons top geholpen heeft!!

Reactie Kötter Living:

Wat een leuke review, fijn om te horen! Dankjewel!!

Marlies

Super!! Heel blij met de bank. Snelle geleverd dan verwacht en fijn geholpen

Reactie Kötter Living:

Wat een leuke review, dankjewel!!

Yvette

Ik ben goed geholpen in de winkel en de bestelling is op tijd en netjes geleverd!

Reactie Kötter Living:

Dankjewel, goed om te horen :-)

Janine Poortier

Prettig interieuradvies; prachtige nieuwe kast van hoogwaardige kwaliteit gekocht. Superkorte levertijd (kast was binnen 2 weken binnen, wat in deze tijd echt bijzonder is) en prettige bezorgers die... Prettig interieuradvies; prachtige nieuwe kast van hoogwaardige kwaliteit gekocht. Superkorte levertijd (kast was binnen 2 weken binnen, wat in deze tijd echt bijzonder is) en prettige bezorgers die alle karton etc weer netjes meenamen. TOP dus!

Reactie Kötter Living:

Dankjewel Janine, wat een mooie review! Heel blij mee :-)

LMC

Prachtige meubels en accessoires. Vakkundig advies, gevoel voor stijl en aandacht voor de klant!

Reactie Kötter Living:

Dankjewel voor deze mooie review, top!!

M. Bidotti.

Vriendelijk, behulpzaam personeel en netjes te woord gestaan, ook via telefonisch contact met vragen.
Gekochte producten netjes bezorgd en afgeleverd.

Reactie Kötter Living:

Wat een mooie review, daar zijn we blij mee! Bedankt!

Marian

Dankjewel!

N Voogt

Prima, mooie producten, goede service

Reactie Kötter Living:

Dankjewel voor je review :-)

Silke

We hebben heel fijn en gedetailleerd advies gekregen van Hilda in Nijverdal, ook met een 3D tekening. De bank, tafel en behang werden binnen 2 maanden geleverd en we zijn er super blij mee!

Reactie Kötter Living:

Wat een mooie review Silke, daar zijn we blij mee :-D Dankjewel!!