Namens de Fam Stam Nijverdal

Alle tijd voor ons, goed advies gekregen bij het uitzoeken van een bank en karpet.
Service perfect, we zijn al jaren klant en dat zegt genoeg !!!

Reactie Kötter Living:

Wat een mooie review, heel erg bedankt voor de complimenten :-)

Mensink

Fysiek bezoek aan de winkel was erg positief. Daarna viel het een beetje tegen. Aan de telefoon 2 keer een wat onvriendelijk iemand gesproken.
Bij het brengen van de meubels, bleek een deel...
Bij het brengen van de meubels, bleek een deel van de bank kapot te zijn. Daarna hierover gebeld en ook hier leek het weer een beetje alsof het allemaal maar normaal was.
Qua producten hele mooie spullen, maar bij veel goedkopere zaken echt veel beter en vriendelijker geholpen.

Schoppmann

Prima en deskundige hulp en snelle levering

Reactie Kötter Living:

Dankjewel Bjorn! Leuk om te horen :-)

Luchienke Bruinink

Prettig geholpen, goede service en kwaliteit-prijsverhouding.

Reactie Kötter Living:

Wat leuk om te horen Luchienke! Dankjewel!

Miranda Beuker

Prachtige woonwinkel en zeer goed geholpen!

Reactie Kötter Living:

Dankjewel Miranda, leuk om te horen!

Thea de Mönnink

Eerlijk

Reactie Kötter Living:

Dankjewel Thea, heel mooi om te horen!

Carmen Nijhuis

Al bij meerdere woonwinkels geweest, maar eenmaal bij Kötter Living waren wij gelijk enthousiast over alle keuze. Vervolgens zijn wij super leuk geholpen met alle meubels voor ons huis door Naomi.... Al bij meerdere woonwinkels geweest, maar eenmaal bij Kötter Living waren wij gelijk enthousiast over alle keuze. Vervolgens zijn wij super leuk geholpen met alle meubels voor ons huis door Naomi. Vorige week zijn dan ook alle meubels bij ons bezorgd en zijn helemaal verliefd op de meubels dit maakt ons huis helemaal af.

Reactie Kötter Living:

Wat een mooie review Carmen, daar zijn we heel blij mee! Dankjewel! Daar doen we het voor. Geniet van je nieuwe inrichting en hopelijk tot ziens :-)

Fam. J. Nekkers

Keurig netjes advies en niet opdringerig in de winkel. (Nijverdal)
Levering is netjes en correct verlopen
Kotter Living waar ik zo weer naar toe ga.

Reactie Kötter Living:

Wat ontzettend leuk om te horen, dankjewel voor deze mooie review! :-) Zijn we heel blij mee. Heel graag tot ziens!

Severijns

Super fijn geholpen en goed geadviseerd.
Altijd fijn om even binnen te kijken en prettige sfeer te proeven!

Reactie Kötter Living:

Wat fijn om te horen, dankjewel voor de leuke review :-) En graag tot ziens!

S van Dalen

Wij zijn zeer tevreden over Kötter Living. De winkel was ver, maar online hadden wij gezien dat zij mooie spullen verkochten en ruime keuzes hadden. In de winkel zijn wij heel goed geholpen en ook... Wij zijn zeer tevreden over Kötter Living. De winkel was ver, maar online hadden wij gezien dat zij mooie spullen verkochten en ruime keuzes hadden. In de winkel zijn wij heel goed geholpen en ook de bezorging is keurig gelopen. De stoelen die wij besteld hebben zijn echt super mooi en passen perfect in onze nieuwe woning!

Reactie Kötter Living:

Dankjewel voor je enthousiaste en mooie review Shanna :-) Heel erg leuk dat jullie de moeite hebben genomen naar ons toe te komen. Hopelijk tot een volgende keer!