Prima winkel

Fijne winkel komen er al jaren. Wel jammer dat er nu bezorgkosten betaald moeten worden bij aflevering. Dit was nooit

Reactie Kötter Living:

Dankjewel voor je review! Veel plezier met jullie meubels. Groet, team Kötter Living

Ine Braamhaar

Prachtig assortiment! Goede adviezen. Komen keurig alle afspraken na. Vriendelijk personeel!!

Reactie Kötter Living:

Dankjewel Ine, leuk om te horen :-D Heel plezier met jullie meubels. Groet, team Kötter Living

David Theisens

We werden erg goed geholpen in de winkel en we waren blij dat onze meubels nog een tijdje bij jullie konden worden opgeslagen tot dat we zouden verhuizen.

Reactie Kötter Living:

Dankjewel voor je mooie review David :-) En we zijn blij met zo'n hoge beoordeling. Veel plezier met jullie meubels. Groet, team Kötter Living

Kevin Scholten

Onze ervaring met Kotter Living is zeer goed.
Ze hebben mooie producten en wat we uit gezocht en gekocht hebben is keurig op tijd bezorgd.
Plaatsen van de meubelen en uitleg hierover was...
Onze ervaring met Kotter Living is zeer goed.
Plaatsen van de meubelen en uitleg hierover was ook helemaal top.
Wij zijn dik tevreden.

Reactie Kötter Living:

Hi Kevin, wat een ontzettende mooie review! Dankjewel voor je complimenten, daar zijn we erg blij mee :-) Groet, team Kötter Living

Dikkie van Ginkel

Heb overwogen om te bellen. De bezorger heeft de vloerbedekking heel erg vies gelopen. Zei hier niks van. Niet eens iets van sorry ofzo. Dat vond/ vind ik niet netjes. Had het van tevoren gereinigd... Heb overwogen om te bellen. De bezorger heeft de vloerbedekking heel erg vies gelopen. Zei hier niks van. Niet eens iets van sorry ofzo. Dat vond/ vind ik niet netjes. Had het van tevoren gereinigd met een stoomreiniger. Daarin erg teleurgesteld. Voor de meubels zou ik jullie aanbevelen. Voor de service brengen niet.

Michael Vlaanderen

Geweldige service een zeer klantvriendelijk

Dankjewel Michael, leuk om te horen!! Groet, Team Kötter Living

Penny

Top!

Dankjewel Penny :-)

Gerard Nijen Twilhaar

Keurige afhandeling, alles volgens afspraak verlopen. Prima

Dankjewel Gerard, leuk om te horen! Groet, Elles

Bruins

Goede service, vriendelijk personeel en alles keurig bezorgd.

Reactie Kötter Living:

Dankjewel, mooi om te horen :-)

Tim

Fantastisch!