7.4/10
8.2/10
7.8/10
7.8/10

Linda Moelans

Lucovitaal ideaal gewicht daar ik nog niets over zeggen nog maar pas aan innemen
Dr Hauschka bronzing fluid een mooi elegaal kleur op je huid meng je met u dagcrème breng zo aan fantastisch producten

Linda Boogaerts

Zeer goed. Snelle levering en correct product

Miranda Steurs Steurs

Pakje is snel aangekomen. Prima service!

marie-jeanne claeys

Top

Jan van Doorn

Slechte ervaring. Op de website staat het product op voorraad, echter na betaling blijkt dat het product waarschijnlijk na 2 weken leverbaar is. Concreet, het product niet op tijd te leveren en... Slechte ervaring. Op de website staat het product op voorraad, echter na betaling blijkt dat het product waarschijnlijk na 2 weken leverbaar is. Concreet, het product niet op tijd te leveren en wachten op het terugstorten van het geld. Komt absoluut niet als betrouwbaar over en zal zeker geen bestellingen doen bij deze website.

Reactie Broedersgezondheidswinkel.be:

Bedankt voor je beoordeling en we betreuren je negatieve ervaring, waarvoor we ook onze excuses willen aanbieden. Onze huidige Belgische webshop werkt helaas niet op alle fronten even vlekkeloos... Bedankt voor je beoordeling en we betreuren je negatieve ervaring, waarvoor we ook onze excuses willen aanbieden. Onze huidige Belgische webshop werkt helaas niet op alle fronten even vlekkeloos meer, waardoor de voorraden in sommige gevallen niet juist zijn en klanten toch producten kunnen bestellen die op dat moment niet voorradig zijn. We leggen binnenkort de laatste hand aan een complete nieuwe Belgische webshop en dan zijn deze voorraadproblemen gelukkig voorbij.

Rudy Lekens

Uitmuntend

familie G

Mijn ervaring met Broedersgezondheidswinkel.be was negatief. Het bedrijf bleek onbetrouwbaar en hield zich niet aan de gemaakte afspraak/leveringstoezegging.

maria (anoniem)

Duidelijke website

Patrick De Roeck

OK; Appelazijn gemakkelijk te vinden en te bestellen

Yvonne Engelen

Goed en duidelijk advies en vriendelijk!