Bewertungen

29834 Bewertungen
Bewertung schreiben

92% der Kunden empfehlen dieses Unternehmen.

29834 Bewertungen

Fred

Slechte beschikbaarheid

Antwort Bedandbreakfast.nl:

Beste Fred,

Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u een aantal keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.

De meeste bed & breakfasts houden hun beschikbaarheidskalender gelukkig keurig up to date. Wij brengen de B&B's die hun beschikbaarheid inzichtelijk maken ook prominenter in beeld om onze bezoekers een beter aanbod te kunnen bieden.

Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!

Het team van Bedandbreakfast.nl

anonymous

Reservering

Antwort Bedandbreakfast.nl:

Beste Anonymoes,

Bedankt voor uw feedback. Wij begrijpen niet geheel wat u bedoeld met uw feedback. Zou u ons via het contactformulier op onze website wellicht een nadere toelichting kunnen geven. Wij willen u graag helpen om het probleem te verhelpen.

Wij zien uw reactie graag tegemoet.

Met vriendelijk groet,

Weekendje weg

Astrid Campagne

Super

Martin

Aardige hosts, mooie kamer, mooie omgeving

anonymous

Mooie website

henk en anita

Snel en gemakkelijk boeken

Menorah van der Zwan

Een vriendelijke en snelle reactie terug