Bewertungen

18365 Bewertungen
Bewertung schreiben

92% der Kunden empfehlen dieses Unternehmen.

18365 Bewertungen

Julija Majer

Deze keer niet zo tevreden

Beste Julija,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?

Alvast vriendelijk bedankt.

Het team van Bedandbreakfast.nl

Angelique Franssen

Snel en betrouwbaar

J.Rademakers

Voor ieder wat wils en financieel toegankelijk!!

R.Steenbakkers

Slechte ervaring met verhuurprijs

Beste meneer Steenbakkers,

Bedankt voor uw feedback. We vinden het ontzettend vervelend dat de prijs niet met de werkelijkheid overeenkomt. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. We horen graag bij welke B&B dit het geval is, zodat wij de eigenaar hierop kunnen aanspreken. Zou u ons via een contactformulier op onze website willen laten weten welke B&B dit betreft?

Alvast vriendelijk bedankt!

Feedback Bedandbreakfast.nl

Iris

Jammer

Beste Iris,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfasts. De B&B-eigenaren hebben blijkbaar hun beschikbaarheidskalenders niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaren om hen dit uit te leggen en hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B's u deze ervaring gehad heeft?

Alvast vriendelijk bedankt.

Het team van Bedandbreakfast.nl

Gerda van Driel

Opzet is goed maar helaas is de Bed en Breakfast Koerts Ees vol.

Beste mevrouw van Driel,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij hebben daarom contact opgenomen met de eigenaar van deze B&B hierover.

Met vriendelijk groet,

Team Bedandbreakfast.nl

ITM van Haeften

Een fijne onderbreking!

René

Makkelijke manier van zoeken en boeken voor een top-overnachting!!!