A. van Harten

Nvt

Nvt

Frido Martens

Schoolvoorbeeld: zo hoort het

Simpele webshop, helder bestel- en betalingsproces

Yvette Le Grand

Snelle levering, alles ziet er netjes uit.

Mooie selectie betaalbare Bijbelse producten.

Tamar Ras

Respectvolle bejegening

Overzichtelijke website, respectvolle bejegening, snelle service

Breng alles in gebed bij de Heere

Els

Snel, netjes

Mark Doornekamp

Bestel regelmatig hier mijn boeken.

Bestel regelmatig hier mijn boeken.

Had bij een zending naar België het onvolledige adres opgegeven. Binnen een paar uur een reactie op mijn mail én de bevestiging van het juiste adres. Top gedaan!

Snelle verzending en prima service.

Geen.

Irene Bosch-Ruijselaar

Onlangs het boek van Wim Grandia ‘Zie, ik kom spoedig’ gekocht. Niet helemaal toevallig: jaren geleden heb ik een droom gehad waarin in ons dorp liep en aan de donkere hemel deze tekst verscheen.... Onlangs het boek van Wim Grandia ‘Zie, ik kom spoedig’ gekocht. Niet helemaal toevallig: jaren geleden heb ik een droom gehad waarin in ons dorp liep en aan de donkere hemel deze tekst verscheen.
Die droom heeft mij nooit meer losgelaten. Toen ik in een blad de aankondiging van dit boek zag MOEST ik het kopen! Het werd vlot geleverd en inmiddels heb ik 8 Bijbelstudies gelezen en na elk gelezen hoofdstuk ook de You tube aflevering beluisterd. En ik kan niet wachten om de volgde Bijbelstudie te lezen…

Nog geen ervaring opgedaan

(Nog) geen tips.

M Busz

Heel erg tevreden over de behandeling van mijn dubbele bestelling. Veel contact gehad per mail en snel in behandeling genomen. Ervaar een persoonlijke benadering en zo werd mn bestelling... Heel erg tevreden over de behandeling van mijn dubbele bestelling. Veel contact gehad per mail en snel in behandeling genomen. Ervaar een persoonlijke benadering en zo werd mn bestelling samengevoegd en hoefde maar 1 keer verzendkosten te betalen.

Persoonlijk, snel en adequaat

Hierover geen

M. Scheermeijer- de Haan

Https://www.gideonboeken.nl/zo-groot-is-god

Als leerkracht van o.a. een plusklas vertel ik graag aan kinderen dat er wetenschappers bestaan die in God geloven.
Kinderen die...
Https://www.gideonboeken.nl/zo-groot-is-god

Kinderen die analytisch denken; veel vragen hebben; nieuwsgierig zijn hebben het extra nodig om goede voorbeelden om zich heen te hebben. Het kan het soms een eenzame weg zijn om en te geloven en grote interesse te hebben in wetenschap. Alsof dat niet te combineren is. Louie Giglio laat zien dat wetenschap en geloof elkaar niet uitsluiten. Juist niet!

Ga zo door!

n.v.t.