Prijs/kwaliteitsverhouding
Afhalen/bezorgen
Bereikbaarheid
Deskundig advies

Jolanda

Goed advies. Groot assortiment met uiteenlopende prijsklassen

W. Sjoers

Veel keuze en goede service

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Frank

Deskundigheid, goede service, vriendelijkheid, bereikbaarheid

Alle prima op orde!

Reactie Interieurwereld:

Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling voor ons achter te laten. Ons team is blij met uw positieve woorden!
Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn....
Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Roddenhof

Goede uitleg uitermate vriendelijke

Toelichting eindoordeel

Kwam zeer goed bij ons over

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Hier zijn wij ontzettend blij mee. Graag tot ziens!

G.Roze

Gastvrijheid

Leen

Advies door verkoper

Tijdafspraken van levering kunnen beter, eerder klant informeren als het uitloopt.

Toelichting eindoordeel

Prima zaak interieurwereld met voldoende keus.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Ik zal uw verbeterpunt doorgeven aan het bezorgteam. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Team...

E.H. de Jong Tammer

Vriendelijk personeel, ze zijn ook duidelijk en behulpzaam

heb ik niet

Prime winkel

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve review! Ons team is blij met uw lovende woorden. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!

Bertine

We zijn erg goed geadviseerd bij de inrichting van onze woning! Grote betrokkenheid en vriendelijkheid adviseurs.

Toelichting eindoordeel

We genieten nog dagelijks van onze aankopen!

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Onze adviseurs zijn blij met uw mooie woorden over het advies en hun betrokkenheid. Graag tot ziens!

Erik

Aardige en deskundige medewerkers

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw beoordeling! Ons team is blij met uw mooie woorden. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!

De Grote

Telefonisch overleg over bezorging

Bezorgers moesten veel de zwaar tillen

Toelichting eindoordeel

Netjes geholpen en blij met onze nieuwe kasten

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het fijn om te horen dat u blij bent met uw nieuwe kasten. Veel plezier er van en graag tot ziens!