Dominique Borra

Zweethut ceremonie

Een Betoverende Ervaring op een Prachtige Locatie
Ik zou het zonder aarzeling aan iedereen aanraden. Bedankt voor deze fijne dag!

Robert Roomer/BCR Management

Reiki 1 & 2

Wat is je ervaring?

Zeer goed. Professioneel, Eerlijk en goede balans tussen ratio en spiritualiteit

Diane

Zweethut

Wat is je ervaring?

Gemengd. Ik vond Tina heel mooi warme vrouw en de groep heel liefdevol. De zweethut zelf vond ik te warm en de rook aan het begin te heftig en beangstigend. Ik heb het daardoor te veel gevoeld als... Gemengd. Ik vond Tina heel mooi warme vrouw en de groep heel liefdevol. De zweethut zelf vond ik te warm en de rook aan het begin te heftig en beangstigend. Ik heb het daardoor te veel gevoeld als overleven en zou het daardoor niet nog een keer willen doen.

Li

Sweatlodge

Wat is je ervaring?

Vond het een mooie dag, goed verzorgt, mooie locatie. De rookontwikkeling aan het begin vond ik echt top much. Misschien volgende keer toch de kuil beter uitvegen en de onderkant van de hete stenen?... Vond het een mooie dag, goed verzorgt, mooie locatie. De rookontwikkeling aan het begin vond ik echt top much. Misschien volgende keer toch de kuil beter uitvegen en de onderkant van de hete stenen? Verder kon mijn lichaam de hitte niet goed aan en heb ik ronde vier niet gehaald. Was goede keuze, maar jammer.

Loura Sita

Zweethut ceremonie

Wat is je ervaring?

Het was een bijzondere spirituele reis en een fijne reiniging. De sfeer en space was - zoals ik eerder bij jullie heb ervaren tijdens de reiki cursussen - veilig, helend en inspirerend. De dag bood... Het was een bijzondere spirituele reis en een fijne reiniging. De sfeer en space was - zoals ik eerder bij jullie heb ervaren tijdens de reiki cursussen - veilig, helend en inspirerend. De dag bood een fijne balans tussen verstilling en het delen van je hart. Het raakte me diep om samen een hele dag in de natuur door te brengen, opgewarmd te worden door het vuur, te luisteren naar het gefluister van de wind en het geritsel van de takken en bladeren... er volledig te mogen zijn. Ik ben dankbaar voor deze ceremonie!

Richard Helfenstijn

Rt

Uitstekende opleiding

Linda Ouwerkerk

Acupressuur

Wat is je ervaring?

Fantastisch! Echt heel veel geleerd. En goed in de praktijk de combineren met Reiki.

Lisette

Zweethutceremonie

Een intense, maar mooie ervaring, even 1 met de natuur

Irene

Reiki 1

Wat is je ervaring?

Een fijne en bijzondere 2-daagse cursus. Het na-effect was nog veel meer bijzonder voor mij. Ik voelde na Reiki 1 beduidend meer energie, veryrouwen, focus en liefdevolle aandacht voor mijn wezen en... Een fijne en bijzondere 2-daagse cursus. Het na-effect was nog veel meer bijzonder voor mij. Ik voelde na Reiki 1 beduidend meer energie, veryrouwen, focus en liefdevolle aandacht voor mijn wezen en mijn lichaam. En echt heel fijn hoezeer ik ineens in staat ben om die veranderingen door te voeren die ik wil, waartoe ik mij op wilskracht eerst niet kon (blijven) zetten. Beetje bizar zelfs. Ondanks al het vele werk wat ik al heb gedaan op gebied van helen en zelfontwikkeling toch weer een heel nieuwe dimensie. Bedankt en tot Reiki 2!

Reik 1 tweedaagse cursus

Wat is je ervaring?

Hele bijzondere cursus, erg dankbaar dat ik dit heb mee mogen maken.