mike nijenhuis

Misschien een te hoge verwachting

mooie weergave

betere informatie over de grote van de plantjes. Ik had 50 plantjes besteld van 20 tot 30 cm ( Japanse Hulst ). Meeste plantjes hadden en maximale grote van 10 tot 14 cm. Miskleun

Dorothe

Eerst 2 weken wachten op bestelling. Moest zelf drie dagen vtv mailen of deze inderdaad zou worden afgeleverd. Toen ik die ophaalde (niet naast de deur) bleek de bestelling niet compleet. Dit was... Eerst 2 weken wachten op bestelling. Moest zelf drie dagen vtv mailen of deze inderdaad zou worden afgeleverd. Toen ik die ophaalde (niet naast de deur) bleek de bestelling niet compleet. Dit was bij de klant voor mij óók al het geval. Na diverse mails met de klantenservice (die maar bleef vragen of ze dit deel konden crediteren) komt het restant nu weer over 2 weken. Eerder kon niet. Dus wacht ik 4 weken op het bestelde. Was de laatste keer bij Directplant.

Veel keuze

Communicatie over levering, snelheid levering

Niels

Veel keus

Veel keus

Best wat planten hadden vorst schade

Peters

Ordering en conmunicatie over levering is helder. Producten/ kwaliteit vallen tegen en mochten ook flink wat water hebben

Ordering

Zorg dat planten water krijgen. We kregen echt hele kleine stekjes..

Reactie Directplant.nl:

Dank voor uw review. Spijtig te lezen dat de kwaliteit van de ontvangen planten niet naar wens is. Klopt het dat wij hierover geen eerder bericht hebben ontvangen?
U kan desgewenst een bericht...
U kan desgewenst een bericht sturen naar info@directplant.nl
Wij kijken graag met u mee of wij u een passende oplossing kunnen aanbieden.

M van Damme

Prima snelle service en mooie kwaliteit planten voor een goeie prijs!

Snelle levering en goeie kwaliteit!

Wilma

Planten goed en compleet geleverd

Directplant heeft een heel duidelijke website, met veel relevante informatie per plant. Ook de klantvragen inclusief antwoorden hebben mij al een paar keer geholpen bij vragen die ik nog had. Directplant heeft een heel duidelijke website, met veel relevante informatie per plant. Ook de klantvragen inclusief antwoorden hebben mij al een paar keer geholpen bij vragen die ik nog had.
De mogelijkheid om te laten leveren bij een bedrijf in de buurt van ons woonadres vind ik heel handig.

In drukke perioden zoals nu in maart, lukt het helaas niet om een levertijd van max. een week te krijgen. Dat is begrijpelijk, maar ook jammer.

Nuvelstijn

Prima. Goede planten, goede service

Goede producten

Zo jammer dat er geen afhaalpunt meer is in Zeeuws Vlaanderen. Voor mij reden om niet meer te bestellen.

Particulie

Bestelling correct uitgevoerd en afgeleverd op de juiste plek die ik -bij niet thuis- had aangegeven

Op tijd

Mindfulgardencoaching

Prima planten en thuis bezorgd met eigen vervoer

Goede kwaliteit van de planten

Misschien ook verkoop van grootverpakking van koemestkorrels en andere bemesting voor tuin en gazon

Waem D.

Super service

Voor de tweede maal planten besteld en deze waren iedere keer van superieure kwaliteit.

Alles verliep correct.