Octavie

Snelle verzending. Adequate informatie

Ahmed Said Karakan

Makkelijk besteld, snel geleverd

Verbeterpunten of tips?

Extra korting (ook) vanaf 3 stuks zou aantrekkelijk zijn..

Maarten van der Kroef

Ging soepel, ruim assortiment en op maat gemaakt naar de behoefte van ons huis. Bezorging was prima vlot voor maatwerk, paar dagen.

Mario Callewaert

Zeer goed

Jan Bergmans

Adrie

Goed. Goede site, eventuele vragen worden snel beantwoord. Na bestelling vlotte en juiste levering.

Nee

Robert Pastijn

Goede zoekfunctie op de website, daardoor vond ik meteen de cilinders met de eigenschappen die ik zocht. Levering snel, goede verpakking, per cilinder een nieuwe schroef en standaard 3 sleutels per... Goede zoekfunctie op de website, daardoor vond ik meteen de cilinders met de eigenschappen die ik zocht. Levering snel, goede verpakking, per cilinder een nieuwe schroef en standaard 3 sleutels per cilinder zodat ik niet na hoefde te bestellen (zoals bij andere sites). In de verpakking een goede uitleg (voor wie dit nodig heeft) hoe de nieuwe sloten te plaatsen.

Verbeterpunten of tips?

Vooraf vermelden dat er op de sleutels reclame (de naam) staat van cilinders.nl. Als er een optie was geweest om dit weg te kunnen halen, had ik dit gedaan en mogelijk de cilinders ergens anders... Vooraf vermelden dat er op de sleutels reclame (de naam) staat van cilinders.nl. Als er een optie was geweest om dit weg te kunnen halen, had ik dit gedaan en mogelijk de cilinders ergens anders besteld.

Hans van der Wal

Duidelijke website. Duidelijke informatie om keuze te kunnen maken.

Tom

Snel en goed geleverd