Casy.nl

Gori

Het bedrijf is wellicht okay maar de bezorgdienst waarmee ze werke (GLS) absoluut niet. Eerst zou pakketje zaterdag geleverd worden, dat werd maandag, vervolgens dinsdag en..... ??

A.J.Th.M. Beckman

Perfecte en snelle levering

Jurgen

Ik zocht een hoesje voor mijn HTC Desire C. Volgens de beschrijving van hoge kwaliteit. Echter, nog geen maand later: het leder schilfert af en het ziet er naar uit dat de vouwen van de flipcase na... Ik zocht een hoesje voor mijn HTC Desire C. Volgens de beschrijving van hoge kwaliteit. Echter, nog geen maand later: het leder schilfert af en het ziet er naar uit dat de vouwen van de flipcase na het kraken gaan doorscheuren. Een hoesje is bedoeld om te openen en sluiten dus verwacht ik toch dat slijtage toch pas later zichtbaar wordt. Jammer, ik moet nogmaals op zoek naar een hoesje. Geld verspild.

James R.

Niet werkende betaalmethode, niet tijdig geleverd, geen goede klantenservice

Theo Kersten

Picobello

Snel en conform bestelling geleverd!

J. C.

Eerste zending kwam niet aan, na dit gemeld te hebben is er alles aangedaan om het artikel optijd onder de kerstboom te hebben.
Heel mooie service die je niet vaak meer tegenkomt

Hoesje was beschadigd en leek al gebruikt, ik zou hier dan ook graag contact over hebben met iemand