Patricia Poortier

Ook geweldig 👍

Bernard

Prima organisatie.

Beschrijf hier uw ervaring

Vlotte levering. Ook een prettig telefonisch contact.

Alicia Verbiesen

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer tevreden over de tenten. Ik heb inmiddels twee party tenten, één Actie en de ander een Pro Model. Beide zijn van goede kwaliteit. Daarnaast heeft Buitenkado een uitstekende service. Ze staan je... Zeer tevreden over de tenten. Ik heb inmiddels twee party tenten, één Actie en de ander een Pro Model. Beide zijn van goede kwaliteit. Daarnaast heeft Buitenkado een uitstekende service. Ze staan je vriendelijk te woord en hebben een probleem die we hadden bij één van de tenten goed opgelost. Mocht je een stevige easy up tent zoeken, dan kan ik dit bedrijf aanraden. Wij zijn erg blij met de tenten.

conny

Beschrijf hier uw ervaring

Keurige en snelle levering. Ook het retourneren en weer ontvangen van een nieuw product verliep vlot en probleemloos. Telefonisch goed te bereiken en vriendelijk telefonisch contact.

Arie Godee

Goed bedrijf

Snel en goede service

Joost Holtkamp

Duidelijke site

Zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

vlot besteld, snel geleverd en een heel goede service. Helaas was bestelling tijdens transport beschadigd geraakt. Na het sturen van een mailtje snel antwoord gekregen en de beschadigde werd zonder... vlot besteld, snel geleverd en een heel goede service. Helaas was bestelling tijdens transport beschadigd geraakt. Na het sturen van een mailtje snel antwoord gekregen en de beschadigde werd zonder problemen vervangen, dezelfde dag werd de nieuwe nog naar mij verstuurd.

Beschrijf hier uw ervaring

Aangeschaft product beschadigd.na melding werd er direct een nieuwe gestuurd

Top

Beschrijf hier uw ervaring

Mooie partytent gekocht,snel op te zetten

Zeer goed

Beschrijf hier uw ervaring

Goede website snelle levering en uitstekende prijs/kwaliteit