William

Snel en makkelijk

de Vlaming

Het reserveren gaat soepel, duidelijke website

R van Hout

Parkeerplek was snel te reserveren, niet te duur en vlak bij de vertrekhal.

Gauke

Goed en prima geregeld

Benno LW

Dat ging makkelijk en vlot.

Xandor

Gereserveerd voor parking in Charleroi, bij aanbieder "charleroi parking low cost) hebben ze het bij --> Lezen:belangrijk! over grote baggage. Maar niet echt duidelijk is, wat hier mee wordt... Gereserveerd voor parking in Charleroi, bij aanbieder "charleroi parking low cost) hebben ze het bij --> Lezen:belangrijk! over grote baggage. Maar niet echt duidelijk is, wat hier mee wordt bedoeld. Ik ga er vanuit dat hier bv een fiets of surfplank mee wordt bedoeld en dat een koffer van 30kg wel gewoon mee mag. Maar helemaal duidelijk is dat niet. Verders top.

Een ZEER ontevreden klant

NOOIT meer ! Na tijdig te hebben geannuleerd nog steeds mijn bedrag niet terug gestort ! Ik wordt door de klantendienst al een maand aan het lijntje gehouden. Steeds beloven dat ze hiervoor het... NOOIT meer ! Na tijdig te hebben geannuleerd nog steeds mijn bedrag niet terug gestort ! Ik wordt door de klantendienst al een maand aan het lijntje gehouden. Steeds beloven dat ze hiervoor het nodige gaan doen maar tevergeefs. Reeds meer dan 5 mails Verzonden en steeds hetzelfde liedje. Dit kan gewoon niet. Voor mij dus nooit meer bij deze firma.