Van Duijnen

Van Duijnen Ook benieuwd naar feedback over de webshop Van Duijnen? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company26
Uitstekend
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Van Duijnen met 9.2/10. Gebaseerd op 26 ervaringen.
Communicatie
Nazorg
De nieuwe Van Duijnen Koffie website

Gaby Dam Concept Copy & Design
Gaby Dam Concept Copy & Design

Altijd goed bereikbaar en vriendelijk.

Zou jij dit bedrijf aanbevelen?Ja

Van duijnen koffie maakt haar vakmanschap helemaal waar! met kennis van zaken (en goede koffie) nemen ze elke klant serieus, groot of klein. de medewerkers zijn gedreven professionals, weten waar ze het over hebben. in de hype-markt die koffie tegenwoordig is, is van duijnen een prettig en kundig baken, die onverstoorbaar goed haar diensten blijft verlenen aan koffiedrinkend werkend nederland.

Akorda
Akorda
Zou jij dit bedrijf aanbevelen?Ja

We hebben de machine nog niet zo heel lang, maar de koffie bevalt uitstekend!.

Natuurhistorisch Museum Rotterdam / Jeanette Conrad
Natuurhistorisch Museum Rotterdam / Jeanette Conrad

de persoonlijke benadering en het snel oplossen van storingen

Zou jij dit bedrijf aanbevelen?Ja

Fijn bedrijf om mee te werken, aardige medewerkers, snelle respons bij problemen en prima koffie (zeggen de collega's, want ik lust het zelf niet :) ).

Scholma Print & Media
Scholma Print & Media

Snelle service. Klantvriendelijk personeel. Korte lijntjes.

nee, eigenlijk niet...

Zou jij dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij hebben al vele jaren lang een contract met van duijnen en dat bevalt ons zeer goed! de service is uitstekend, bij storing vaak dezelfde dag een monteur, en last but not least: de koffie smaakt prima, ook onze klanten melden dit regelmatig! kortom, wij zijn zeer content met van duijnen.

Nanda de Bruin / Oegstgeester Golfclub
Nanda de Bruin / Oegstgeester Golfclub

Bestellingen worden tijdig en correct uitgevoerd. Regelmatig krijgen we een bezoekje om te zien of wij, als klant nog tevreden zijn en alles goed werkt. Prima service!

Voor de website: Niet alle foto's komen er mooi uit, het zou er nog mooier uitzien als er meer pixels?? in de foto's zouden zitten, dat komt de scherpte ten goede. De keuze van de foto's is prima.

Zou jij dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima koffie apparaat, heerlijke koffie..
en, wat heel belangrijk is in een kleine organisatie met een divers bestand van barvrijwilligers: geen storingen aan het apparaat.

Tom Dirksen van Fujitsu, daar terecht gekomen vanuit 'Datacenter-beheer'
Tom Dirksen van Fujitsu, daar terecht gekomen vanuit 'Datacenter-beheer'

De beoordeling gaat hier om 'van Duijnen', maar eigenlijk kun je niet objectief beoordelen als je dagelijks de koffie drinkt van ze. Die koffie is elke dag weer genieten, en zelfs hun thee keuze heeft mee aan het 'theeleuten' gezet.
Maar dat dit allemaal op basis van een goed produkt van 'van Duijnen' is dat mag duideijk zijn.

Zou jij dit bedrijf aanbevelen?Ja

Uitstekend, niet zomaar een leverancier van koffie automaten ....

B. de Graaf
B. de Graaf

Snelle kundige en goede service dienst

Zou jij dit bedrijf aanbevelen?Ja

Als medewerker facilitair van de gemeente heiloo bestel ik al ruim 14 jaar onze benodigdheden bij van duynen.

Van Duijnen 1 beoordeling
Karin Butter ( Gelinckschool Oostvoorne)
Uitstekend
Karin Butter ( Gelinckschool Oostvoorne)

De deskundigheid en de bereidheid tot meedenken van de medewerkers.

Zou jij dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn bestellingen zijn altijd netjes op tijd binnen en als ik bel voor een service opdracht zijn uw medewerkers soms dezelfde dag maar in elk geval de volgende dag bij ons. ik ben zeer tervreden.

W. Nicolay bv
W. Nicolay bv

Prijs/kwaliteitverhouding. Vernieuwend.

Zou jij dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prettig bedrijf om mee samen te werken. komen afspraken snel en goed na. een aanrader voor goede koffie en thee!.

Beuken bv, Renate Teiwes
Beuken bv, Renate Teiwes

snelle levering van producten, goede service.

ik zou zo niks weten.

Score voor Van Duijnen:4/5
Zou jij dit bedrijf aanbevelen?Ja

Allereerst is de koffie gewoon harstikke lekker! de service is goed, als je belt voor een storing staat er dezelfde dag of uiterlijk de volgende dag een monteur op de stoep. vaak is dat dezelfde zodat je steeds hetzelfde gezicht ziet, wat ook fijn is. pas nog kennis gemaakt met de nieuwe regional accountmanager wat ook een leuk en gezellig gesprek was. kortom, wij zijn super tevreden met de automaat en service van van duijnen.

Bedrijfsinformatie

Echt verse koffie op het werk, je dag kan niet beter beginnen! Want goede koffie brengt energie, collegialiteit en verbondenheid. Koffie drinken we dan ook graag in gezelschap. Zin om eens nader kennis te maken onder het genot van een perfecte kop koffie?
Adres
Versterkerstraat 4