Webshop
Medewerkers
Smaak
Communicatie

Smart Packaging Solutions

Al meer dan 22 jaar klant,duidelijke communicatie met klantenservice en onze accountmanager, top service door top monteurs👌, mevrouw van Duijnen voor 5 dagen in de week op locatie✔️. Dus 🍰☕️ wordt... Al meer dan 22 jaar klant,duidelijke communicatie met klantenservice en onze accountmanager, top service door top monteurs👌, mevrouw van Duijnen voor 5 dagen in de week op locatie✔️. Dus 🍰☕️ wordt wel gewaardeerd. Mvg, Roland Griep Smart Packaging Solutions, LoenenGld.

Service

Smaak valt altijd te betwisten

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor deze fantastische beoordeling! Wij zijn ook heel erg blij met onze samenwerking en dat al 22 jaar en hopelijk nog vele jaren te gaan😊. Op naar een jubileum!

Delamine Delfzijl BV

Van Duijnen levert altijd keurig op tijd de producten en indien er een keer iets ontbreken dan wordt dit keurig nageleverd. -

Levering altijd op tijd!

vv Prinsenland

Op vragen via de mail wordt niet gereageerd

Goede kwaliteit

Reageren op
Mail

Poli Zeeland de Hoop GGZ

Goede communicatie, snelle service

Goede communicatie, snelle service

Veel werk om koffieautomaat schoon te maken, zou fijn zijn als deze service kosteloos geboden wordt

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor deze mooie review. Fijn dat jullie tevreden zijn over de communicatie en snelle service. Wat betreft het schoonmaken van de automaat, neemt onze accountmanager graag contact op, om te... Bedankt voor deze mooie review. Fijn dat jullie tevreden zijn over de communicatie en snelle service. Wat betreft het schoonmaken van de automaat, neemt onze accountmanager graag contact op, om te kijken hoe we jullie hierbij kunnen helpen en/of ondersteunen.

Visser BV

Uitstekend

snelheid

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor deze fantastische review en fijn te vernemen dat jullie onze snelheid zo waarderen.

Zijlstra Interiors

snelle reactie

Reactie Van Duijnen:

Wat een super beoordeling heb je ons gegeven! Wij zijn erg blij met deze review en dat jullie vooral zo tevreden zijn met de snelheid waarop wij reageren.

Feenstra Suzanne Smits

Tevreden

Snelle levering, duidelijke webshop

Eigenlijk geen verbeterpunten, misschien een mail als de bestelling is verzonden zodat we weten wanneer we het kunnen verwachten.

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor je review. Bedankt voor het geven van een verbeterpunt. Dat helpt ons weer de klanttevredenheid te optimaliseren. Op dit moment versturen wij altijd een track & trace naar bepaalde... Bedankt voor je review. Bedankt voor het geven van een verbeterpunt. Dat helpt ons weer de klanttevredenheid te optimaliseren. Op dit moment versturen wij altijd een track & trace naar bepaalde email adressen die in ons systeem zijn aangemaakt. Als daar email adressen aan toegevoegd moeten worden, is dat gewoon mogelijk en inmiddels dus geregeld :-)

Coens/ Croonwolter&dros

Na een moeizame opstart prima...

Kwaliteit

Project afhandeling(en)

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor jullie review. Fijn dat jullie nu tevreden zijn en goed dat we elkaar gesproken hebben wat betreft de communicatie op het gebied van de facturatie. Dit helpt ons weer dit proces verder... Bedankt voor jullie review. Fijn dat jullie nu tevreden zijn en goed dat we elkaar gesproken hebben wat betreft de communicatie op het gebied van de facturatie. Dit helpt ons weer dit proces verder te optimaliseren.

RC Panels

Prima, fijne correspondentie, snelle service.

fijne correspondentie, snelle service, deskundige medewerkers

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor deze fantastische review!
Bedankt voor deze fantastische review!
Wat betreft de webshop, kan ik je al laten weten dat we druk bezig zijn met aanpassingen, waardoor de webshop zowel qua functionaliteiten als gebruikers vriendelijk wordt geoptimaliseerd.

Robert-jan

Snelle service

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor deze mooie review! Fijn dat jullie onze snelle service zo op prijs stellen.
Wij blijven ons inzetten dat wat vandaag voor 15 uur is besteld, dezelfde dag nog het magazijn uitgaat.