Informatie was toch wat beperkt. Lang gewacht.

Informatie was toch wat beperkt. Lang gewacht.

Ik mis nu eigenlijk een soort inlog voor de autolease. Het bedrag wordt maandelijks afgeschreven, maar we hebben verder weinig informatie. Alleen het contract.

Fantastisch hoe Jurian mij begeleid heeft tijdens de aankoop van de Q3.

In jullie segment maakt juist het personeel het verschil en dat deed Jurian!!

Bedankt!!

Jammer dat na 3 weken aflever tijd de auto niet klaar was op het moment van ophalen en dat ook niet gecommuniceerd was dat dat zo zou zijn. De auto moest op een later datum terug naar de garage.

Fam Janssen

Bart is een uiterst vriendelijke kerel, denkt goed mee en doet zijn werk op een relaxte prettige wijze. Dringt niks op, gewoon normaal maar wel met expertise.

Delano

Jeffrey is een gepassioneerde verkoopadviseur, de reservering, aankoop en nazorg is goed en vriendelijk verlopen. Voor vragen was hij makkelijk bereikbaar.

Zeer slecht afspraak 12 2 2024 auto zou klaar staan maar niemand wist er van geen uitleg niets. Verder garantie geval elders is nog niet opgelost en wegenbelasting klopt ook niet betaal volledig... Zeer slecht afspraak 12 2 2024 auto zou klaar staan maar niemand wist er van geen uitleg niets. Verder garantie geval elders is nog niet opgelost en wegenbelasting klopt ook niet betaal volledig tarief en hoor niks van belasting heel vreemd als een camper koopt.

Prettig contact met Niels

Henkjan

Leuke gesprekken en zonder druk, goede onderhandelingen gevoerd. Alles met wederzijds respect en humor..

Duidelijke informatie, goede uitleg van (voor mij nieuwe) opties op de auto.