Info over verloop bestelling

Jacqueline

Via Google

robin

Vraag mij af of ze bestaan, heb besteld en wacht nog steeds op levering, er wordt niet gereageerd, telefoonnummer werkt niet, hoor gewoon niets, gelukkig betaald onder rembours, dus nog geen gevolgen

internet

Omer

Producten van uitstekende kwaliteit, goedkoop aangeboden,

Vi

Kitty

De bestelling ging snel en klantvriendelijk. Eenmaal besteld (en betaald) was de klantvriendelijkheid ver te zoeken. De kleur die ik wilde was niet te leveren dus heb ik een andere kleur moeten... De bestelling ging snel en klantvriendelijk. Eenmaal besteld (en betaald) was de klantvriendelijkheid ver te zoeken. De kleur die ik wilde was niet te leveren dus heb ik een andere kleur moeten kiezen als ik mijn tuinset binnen het afgesproken termijn wilde ontvangen. Anders zou het nog langer duren. Daarnaast had ik de vraag gesteld of er een extra kussen kon komen om de tafel als hocker te gebruiken. Dit zou allemaal mogelijk zijn maar na 4maanden tijd nog steeds geen extra kussen ontvangen.

Via Google

particulier

Niet klantvriendelijk in het oplossen van problemen.

online

feringa

internet

Lisa

Prettige en open communicatie, producten van goede kwaliteit.

Internet.

Carine Greeve

Online

Lillian

Netjes, correct en tevreden

Via bol.com

Rienstra

Echt super ,reageren snel op whatsapp ,email.Denken met de klant mee en super service .Meer dan tevreden !

Internet