F.Molenaar

Beloftes worden niet nagekomen.Nieuwe fiets gekocht.Bij het eerste gebruik bleek de achterrem het niet te doen.Na 3 weken mailen vnl van mijn kant.De oplossing .Ik kon mijn fiets laten repareren en... Beloftes worden niet nagekomen.Nieuwe fiets gekocht.Bij het eerste gebruik bleek de achterrem het niet te doen.Na 3 weken mailen vnl van mijn kant.De oplossing .Ik kon mijn fiets laten repareren en de factuur opsturen ,dan werd deze door RCC betaald.Om begrijpelijke reden moest ik natuurlijk de rekening zelf betalen bij de reparateur.Deze bon heb ik gemaild.Radiostilte!Na 3 weken nog maar eens een mail gestuurd.Maar nu 4 weken later nog steeds niets gehoord van RCC.

Communicatie

Rob

Voorraad wordt handmatig bijgehouden en klopt dus niet. Ik wilde hier een fiets bestellen en er was geen voorraad meer, ook na meerdere dagen is de voorraad op de website niet meer aangepast. Erg... Voorraad wordt handmatig bijgehouden en klopt dus niet. Ik wilde hier een fiets bestellen en er was geen voorraad meer, ook na meerdere dagen is de voorraad op de website niet meer aangepast. Erg vreemd dat dit handmatig gaat.

Geen.

Beter voorraadbeheer.

Thijs van den Berg

Een bedrijf dat zijn afspraken na komt. Heb hier een fiets besteld ,en ze hebben geleverd op de afgesproken datum. Ook heb ik een paar keer telefonisch contact met de heren gehad. ook hierbij waren... Een bedrijf dat zijn afspraken na komt. Heb hier een fiets besteld ,en ze hebben geleverd op de afgesproken datum. Ook heb ik een paar keer telefonisch contact met de heren gehad. ook hierbij waren ze vriendelijk en behulpzaam. Zeker geen “webshop” die werkt onder de noemer “verkopen en tot ziens”, maar een die hiernaast ook nog service verleent en je keurig te woord staat als je ze belt.

Communicatie was goed, leveren volgens afspraak en staan je op een vriendelijke manier te woord.

Ik heb in mijn geval geen verbeterpunten.

Anna

Snelle levering en zeer redelijke prijzen.

Het duurt even voordat je antwoord krijgt op gestelde vragen

Carlo van Nijnatten

Levertijd klopt niet en slecht bereikbaar

Goede prijs kwaliteit verhouding

Communicatie met de klant

Joost

Op de website stond dat de bestelde fiets op voorraad was en binnen 1 tot 3 dagen verstuurd kon worden. Dit bleek niet zo te zijn. Ik kreeg de volgende dag te horen dat de fiets pas over 2 maanden... Op de website stond dat de bestelde fiets op voorraad was en binnen 1 tot 3 dagen verstuurd kon worden. Dit bleek niet zo te zijn. Ik kreeg de volgende dag te horen dat de fiets pas over 2 maanden leverbaar was. Gelukkig kreeg ik het geld direct terug, maar dit was niet zo'n goede ervaring met Rijwiel Cash en Carry.

Geld snel terug overgemaakt

zorg ervoor dat de informatie op de website klopt

Huber

- Op de website staat bij alle fietsen "levertijd 1-3 dagen". De fiets die ik uitzocht bleek in het geheel niet geleverd te kunnen worden, het vervangende model na vijf dagen. Op zich geen probleem,... - Op de website staat bij alle fietsen "levertijd 1-3 dagen". De fiets die ik uitzocht bleek in het geheel niet geleverd te kunnen worden, het vervangende model na vijf dagen. Op zich geen probleem, maar ze beloven teveel op de site.
- Op de website staa: "rijklaar geleverd". Dat is een leugen, ik ben zeker 20 minuten bezig geweest de fiets te ontdoen van plastic en kartonnen verpakkingsmateriaal en de versnelling moest nog afgesteld worden.
- Direct bij aflevering was er een probleem met de display. RCC antwoordde op mijn melding dat ik zelf maar een dealer moest zoeken en toonde verder geen interesse. Ik vind dat zij, verantwoordelijk voor de garantie, zelf contact hadden moeten opnemen met een dealer bij mij in de buurt om de reperatie te regelen, nu kom ik bij een dealer die uiteraard direct begint te mopperen dat de fiets niet bij hem gekocht is.

Snelle levering.

After-sales service ondermaats. Info op website te optimistisch.

Dekker

Er zat geen fietsbel bij.

André

Goede en snelle service zowel in de chat als bij levering van de fiets

Chat en levering

Harry Norder

Ze doen wat ze beloven

correcte afhandeling

beter communiceren. Na bevestiging geen info over levering