Hoe voldoet uw traplift aan de verwachtingen
Wat vond u van de snelheid van levering
Bent u te spreken over de klantvriendelijkheid van onze verkopers
Bent u tevreden over de vakkundigheid van onze monteurs
Wat vindt u van het gebruiksgemak van onze traplift

Goed. Er is 1 man geweest om de lift aan te prijzen. Daarna 2 jongemannen om hem te plaatsen. Het ging allemaal correct.

Krijgen we nog een servicebeurt of zoiets. Daar hebben wij niets van vernomen.

Reactie Otolift Trapliften:

Beste meneer/mevrouw,
Bedankt voor uw review.
Beste meneer/mevrouw,
Bedankt voor uw review.
Wij vinden het erg belangrijk dat uw traplift lang en veilig gebruikt kan worden. Als uw traplift goed en regelmatig onderhouden wordt, heeft u veel minder kans op storingen of andere problemen. Wij bieden verschillende soorten ZorgZeker-pakketten aan waarbij het onderhoud aan uw traplift inbegrepen is.
Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen en hebben we samen de mogelijkheden van het onderhoud besproken.
Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Koninklijke Otolift Trapliften

Klantvriendelijk en bereikbaar

Stoeltje zou iets langer moeten zijn (de zitting)
Knop is lastig te bedienen als je artrose handen hebt.

Reactie Otolift Trapliften:

Beste mevrouw,
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met Otolift Trapliften.
Beste mevrouw,
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met Otolift Trapliften.
Graag willen wij u laten weten dat het aanpassen van de stoel van de traplift mogelijk is. Ook kunnen wij de knop vervangen voor een joystick, waardoor de bediening voor u gemakkelijker wordt.
Wij hebben inmiddels contact met u opgenomen om de mogelijkheden verder te bespreken.
Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, neem gerust contact met ons op.
Koninklijke Otolift Trapliften

Mw. W.J. Kooijman

Mijn ervaring(en) met Otolift kan ik alleen maar positief noemen.
Prettige, correcte en snelle behandeling
van de klacht(en).

"17 wachtenden vóór mij" aan de telefoon is wel vervelend.

H.V. D/L

Ik heb de traplift nu 1 jaar
Maar heb inmiddels 4 keer halverwege de trap gezeten.
Vandaag bleef de lift hangen boven de laatste 4 treden.
En kon er moeizaam uitkomen want het zit net...
Ik heb de traplift nu 1 jaar
Maar heb inmiddels 4 keer halverwege de trap gezeten.
Vandaag bleef de lift hangen boven de laatste 4 treden.
En kon er moeizaam uitkomen want het zit net in een bocht.

De dienstverlening is abominabel, hiermee bedoel ik niet de monteurs
Maar wel het bedrijf Otolift.

Je kunt je storing wel melden, aldus de telefoonservice.
Maar het kan even duren voor er iemand komt.

Eerst wordt er nog gevraagd of ik afhankelijk ben van de traplift?
Ja, is mijn antwoord.

Dan wordt uitgelegd dat de monteurs bezig zijn met hun dagelijks werkzaamheden.
En een storing doen ze naast hun werkzaamheden.
Het is daarom niet te zeggen wanneer ze bij u komt.
U kunt deze verwachten tussen nu (is 10 uur ) en 17 uur.
Zo heb ik o.a. ook eens hele nacht met een piepende lift gezeten.

Het is toch logisch dat je als bedrijf, dat zich profileert met deze hulpmiddelen.
Monteurs inplant bij calamiteiten om zo de klant behulpzaam te zijn.
En deze niet in het onzekere laat met een onduidelijke tijds duiding.

Otolift een fantastisch hulpmiddel.
Maar de Dienstverlening is magertjes

Lees voorgaand epistel

Marianne de Wit

Na plaatsing van de lift op de spilzijde helemaal blij!! Monteurs Davey en Ferry hebben maatwerk geleverd. Trap is nu gewoon te gebruiken. Eind goed al goed.

Alles prima nu.

Particulier

Geen reactie op herhaalde vragen om nieuwe offerte.
Een grote investering en dan niet naar wens van klant plaatsen.
Slechte zaak.

Wij zijn niet tevreden over de plaatsing van de traplift. Bij het inmeten zijn ons de mogelijkheden aangereikt om onder en boven 2 bochten te plaatsen (Wijhebben rechte brede trap) en de rail zo... Wij zijn niet tevreden over de plaatsing van de traplift. Bij het inmeten zijn ons de mogelijkheden aangereikt om onder en boven 2 bochten te plaatsen (Wijhebben rechte brede trap) en de rail zo dicht mogelijk aan de muur. Op de offerte stond het niet, dus let op om een offerte tekenen, Gevraagd om alsnog een offerte te sturen met exacte kosten , hebben een offerte gestuurd ,niet duidelijk wat ze gaan doen, dus niet ondertekend. Daarna weer verzoek om nieuwe offerte, niets meer gehoord. Het is een hele investering, nu staat de stoel bovenaan de trap, in de zijstand kan een stevig gebouwde persoon er niet langs terwijl een bocht naar links gemaakt was aan de lift kon de stoel tegen een muurtje.Dus slechte ervaring met OTOlift. Jammer voor ons, communicatie tussen degen die ingemeten heeft en afspraak met koper en monteur niet goed. Ik hoop dat er nog een reactie komt.

Margo

Zeer slecht

Een betere service

Mevr. A. v. Vlijmen-v. Dijk

Goede ervaringen, goed bereikbaar, goede service en onderhoud

De knop voor naar boven en beneden is te klein voor mensen met slechte handfunctie, zoals ikzelf. De vorige traplift had een grote ronde knop bovenop de leuning, was veel fijner voor mij!

Riny Muis

Sinds 1 week maak ik gebruik van de otolift en ben er zeer blij mee. Ook wil ik de monteur Mark bedanken voor zijn werk en gezelligheid die hij mee bracht.

Volkomen tevreden