Jan

NB: Kan geen mening vormen over docenten want geen enkel contact gehad. Daarom halve ster gegeven (want anders krijg ik het responsformulier niet verzonden) = direct verbeterpunt 😊!

Enkele oefen/examenvragen konden wat puntiger worden geformuleerd. Verder prima basiscursus!

Rob

De opleiding is opzich goed, echter is online wat lastiger.
aangezien wij klassikaal geboekt hadden.

Goed geregeld op een netjes verzorgde locatie met een prettige docent.
Lesinhoud bestaat uit theorie dan wel oefenen en praktijkvoorbeelden.
Dit is een fijne manier om met de materie bezig...
Goed geregeld op een netjes verzorgde locatie met een prettige docent.
Lesinhoud bestaat uit theorie dan wel oefenen en praktijkvoorbeelden.
Dit is een fijne manier om met de materie bezig te zijn.
Deze cursus is voor zowel werk als privé waardevol.

Peter

Theoretisch zeer onderlegde docent, les gevolgd in digitale leeromgeving wat prima verliep. Slechte aansluiting met m'n beroepspraktijk ligt niet aan de inhoud van de training maar aan de keuze die... Theoretisch zeer onderlegde docent, les gevolgd in digitale leeromgeving wat prima verliep. Slechte aansluiting met m'n beroepspraktijk ligt niet aan de inhoud van de training maar aan de keuze die ik heb gemaakt om deze trainingsdag te volgen ondanks het feit dat deze slechts ten dele bruikbaar zou zijn (vooraf bekend)

Reactie NCOI Opleidingen:

We waarderen je tijd en moeite om een review te schrijven, Peter. Dankzij jouw review kunnen we onze service blijven verbeteren.

Aalt

Ik had me ingeschreven voor een fysieke training ergens in het land. Binnen 48 uur kreeg ik bericht dat er te weinig deelnemers zouden zijn. Training werd omgezet naar een online versie. In de... Ik had me ingeschreven voor een fysieke training ergens in het land. Binnen 48 uur kreeg ik bericht dat er te weinig deelnemers zouden zijn. Training werd omgezet naar een online versie. In de training bleken meer dan 10 deelnemers aanwezig. De eerste dag van de training werd gebruik gemaakt van Vitero (https://inspire.vitero.de/) Na het inloggen bleek het geluid van de trainer niet te werken. Daar zijn we met zijn allen een vol uur aan kwijt geraakt. Toen heeft één van de deelnemers gevraagd om de mailadressen van alle deelnemers en is er vanuit organisatie een Teams sessie aangemaakt. Dit werkte voor alle deelnemers minus één persoon omdat hij op kantoor zat waar Teams verkeer geblokkeerd was. Al met al was het na half 11 dat we konden beginnen. Heel vervelend voor de trainer maar nog veel vervelender voor de cursisten die werkeloos "zaten toe te kijken". Mijn insteek biedt iedereen excuus aan een gepaste vergoeding.

Reactie NCOI Opleidingen:

Dankjewel voor het delen! Vervelend om te lezen dat je technische problemen ondervond. We nemen dit met ons mee!
Mocht je verder een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.
NCOI Opleidingen

Ik ben even de naam kwijt van het online meeting programma, maar dat werkte echt niet goed. Wij zijn overgegaan op teams

Reactie NCOI Opleidingen:

We waarderen je tijd en moeite om een review te schrijven. Dankzij jouw review kunnen we onze service blijven verbeteren.

Tamara

Ik ben erg teleurgesteld over het programma HBO kindercoach. In deze opleiding, waar ik veel geld aan heb uitgegeven, heb ik twee modules moeten volgen. De eerste module ging over... Ik ben erg teleurgesteld over het programma HBO kindercoach. In deze opleiding, waar ik veel geld aan heb uitgegeven, heb ik twee modules moeten volgen. De eerste module ging over gedragsproblemen/stoornissen. We hebben het vooral gehad over hoe je het kan herkennen en welke symptomen erbij horen. Op het begeleiden van deze kinderen werd naar mijn idee te weinig op ingegaan.
De tweede module ging het over begeleiden van kinderen. De eerste twee lessen waren erg interessant.
De twee volgende lessen gingen over gesprekvoering. Hier lag de nadruk vooral op het contact maken met de kinderen en hoe je met kinderen praat. Dit is voor leerkrachten niks nieuws.
De vijfde les ging over scheidingen, Hier hebben we het vooral onze eigen ervaringen gehad en hebben we een website onderzocht. Hoe je deze kinderen kan begeleiden als kindercoach is niet aan de orde gekomen.
De laatste les ging over speltherapie waarbij de leerkracht zei dat dat niet echt voor een kindercoach is maar dat je wellicht er iets uit kan halen.
Door de inhoud van deze twee module heb ik niet het gevoel dat ik bekwaam genoeg ben om kinderen op de juiste manier te begeleiden.
Tijdens de module werd onvoldoende ingegaan op de verschillende methodieken die een kindercoach kan gebruiken in de praktijk. Het ontbreken van deze essentiële kennis belemmert mijn vermogen om effectieve interventies te kunnen toepassen bij de begeleiding van kinderen.
Als aankomend kindercoach voel ik me onvoorbereid om kinderen te begeleiden bij specifieke problemen waarmee ze kunnen worden geconfronteerd.
Ik vind het erg jammer dat mijn geld nu naar een opleiding is gegaan waarbij ik nu niet genoeg tools heb, om als kindercoach aan het werk te gaan.

Reactie NCOI Opleidingen:

Het spijt ons te lezen over je situatie, Tamara! We kunnen ons goed voorstellen dat je dit graag anders had gezien. Als je een klacht wilt indienen over dit onderwerp, adviseren we je om het... Het spijt ons te lezen over je situatie, Tamara! We kunnen ons goed voorstellen dat je dit graag anders had gezien. Als je een klacht wilt indienen over dit onderwerp, adviseren we je om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders staan klaar om je te helpen. Je kunt ons ook via social media contacteren als je nog vragen hebt.
NCOI Opleidingen

De docenten waren zeer begaan, goed te begrijpen en duidelijk over wat de moduleopdracht inhield. Over de opbouw vn de moduleopdracht liggen de docenten iet altijd op een lijn en de inhoud van met... De docenten waren zeer begaan, goed te begrijpen en duidelijk over wat de moduleopdracht inhield. Over de opbouw vn de moduleopdracht liggen de docenten iet altijd op een lijn en de inhoud van met name het onderdeel M&O heeft totaal geen aansluiting op de praktijk maar ik heb alle lessen met plezier bijgewoond en als zeer prettig ervaren en het had een grote teogevoegde waarde aan de opleiding.

NCOI...
NCOI Opleidingen

Goede training, met een hele fijne docent!

Reactie NCOI Opleidingen:

Wat fijn om te horen! Bedankt voor je positieve feedback.

Jan-Willem

Prima docent, uitleg goed afgestemd op de groep.
goed verzorgde en bereikbare locatie.

Reactie NCOI Opleidingen:

Dat is super om te lezen, Jan-Willem! Bedankt voor je beoordeling.