Rene Jonker

Professioneel, proactief en vertrouwd was het voor mij.

Heusden / Noord Brabant

Uw beoordeling

Het Juridisch Centrum is een aanrader voor iedereen die issues heeft met ontslag en arbeidsrecht.

Britt Schilder

Fijne en duidelijke samenwerking

Dronten

Uw beoordeling

De communicatie is prettig, en verloopt goed. Ik ben heel blij met hoe de situatie is afgehandeld.

S Rehman

Top service van het Juridisch Centrum.

Noord Holland

Uw beoordeling

Professioneel, adequaat en begripvol. Communicatie met Iris was heel prettig.

Kristi van Coenen

Ongelofelijk geholpen

Den Haag

Uw beoordeling

Bedankt voor je hulp, het snelle schakelen, je communicatie, je standvastigheid, je vriendelijkheid en het voor mij opkomen waar ik dat zelf niet kon. Je deskundig advies en werk waardeer ik... Bedankt voor je hulp, het snelle schakelen, je communicatie, je standvastigheid, je vriendelijkheid en het voor mij opkomen waar ik dat zelf niet kon. Je deskundig advies en werk waardeer ik ontzettend.

Hetty Vissers

Top!

Son en Breugel

Uw beoordeling

Het was een fijne ervaring, een zeer geïnteresseerde jurist die er echt voor mij was. Omdat er een tijdsdruk op zat was het zeer welkom dat hij zo snel reageerde. Ik had veel vertrouwen in hem. Het was een fijne ervaring, een zeer geïnteresseerde jurist die er echt voor mij was. Omdat er een tijdsdruk op zat was het zeer welkom dat hij zo snel reageerde. Ik had veel vertrouwen in hem.
Ook de nazorg is top!

T Hendriks

Zeer prettig en fijn geholpen!

Groningen

Uw beoordeling

Iris is zeer deskundig en doortastend. Ze stond me goed bij, is vlot in de communicatie en begripvol. Haar hulp heeft gezorgd voor een positieve uitkomst in een doorgaans negatieve situatie.

Marcel v.Veelen

Zeer goed geholpen door Ronald Smits die gezorgd heeft dat de vaststellingsovereenkomst juridisch beter in elkaar zit in mijn voordeel en een goede transitievergoeding

Bleiswijk - Zuid Holland

Uw beoordeling

Zeer tevreden over hoe ik geholpen ben bij de ontbinding van mijn contract bij mijn huidige werkgever

Linda

Helder en eerlijke communicatie

Almelo

Uw beoordeling

Ik heb de hulp bij mijn vso als erg prettig ervaren. Na aanmelden werd ik zeer snel teruggebeld en de volgende dag was ik al in gesprek met de jurist. Het gaf mij rust dat de volledige... Ik heb de hulp bij mijn vso als erg prettig ervaren. Na aanmelden werd ik zeer snel teruggebeld en de volgende dag was ik al in gesprek met de jurist. Het gaf mij rust dat de volledige correspondentie en onderhandeling werd overgenomen. Ronald gaf een eerlijk en helder advies, en ik ben dan ook tevreden met het resultaat.

van den berge

Gelijk t gevoel gehad van oprecht er voor mij willen en kunnen zijn,

zierikzee

Iris de Bruijn/ Juridisch Centrum

Iris was een zeer professionele, duidelijke met uitleg en geduld met alle vragen of opmerkingen die ik had.

Berghem, Noord-Brabant

Super! Top!