Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

Ben Arts

Uitstekende kwaliteit en flexibele service. Er was een meetfout gemaakt waarna nieuwe kozijnen zijn geleverd en geïnstalleerd 3 weken later.

Afdeling planning kan wat proactiever communiceren

Goede kwaliteit vriendelijke mensen fijn dat er is meegedacht in het hijswerk voor de piano.

Nvt

G.J. van Scheers

Jordens heeft bij mij Keralit gevelbekleding geplaatst in combinatie met nieuw kozijn, rolluik en isolatie.

Bij het vastleggen van de startdatum van de werkzaamheden een indicatie van de benodigde tijdsduur vermelden zou handig zijn geweest.

Duidelijke en vlotte communicatie, nakomen afspraken, vriendelijk

Overige opmerkingen

Zeer prettige samenwerking met verkoop, monteurs en binnendienst.

Jilleba

Goede ervaring met Jordens. In de showroom hadden wij contact met Jan, hele vriendelijke man met genoeg kennis om het juiste advies te geven. Nette communicatie naar de plaatsingdatum toe. Een... Goede ervaring met Jordens. In de showroom hadden wij contact met Jan, hele vriendelijke man met genoeg kennis om het juiste advies te geven. Nette communicatie naar de plaatsingdatum toe. Een flinke klus maar ze hebben het heel goed gedaan en netjes afgewerkt. Wanneer we iets vroegen werd dat ook gedaan en ze waren erg vriendelijk. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden!

Geen verbeterpunten.

Zowel de adviseur als de monteurs waren vriendelijk en netjes.

Geen.

Broeders

Zeer goed

Niet

Monteurs

De planning kan beter

Cornet

Nieuwe voordeur met kozijn geplaatst

W. van Vessem

Heel goed

Goede service, meedenken

Bert Meijer

We hebben een nieuwe schuifpui laten plaatsen.

Jammer dat er wat onenigheid ontstaan is over de hordeur. We hebben ons waarschijnlijk verkeerd laten adviseren en een verkeerde hordeur besteld. 3 personen van Jordens vertelden dat de hordeur kon... Jammer dat er wat onenigheid ontstaan is over de hordeur. We hebben ons waarschijnlijk verkeerd laten adviseren en een verkeerde hordeur besteld. 3 personen van Jordens vertelden dat de hordeur kon worden teruggestuurd, maar onze contactpersoon ontkende dat en we moesten € 280.- voor een andere betalen.

De kundigheid en bereidheid om het mooi te maken van de monteurs.

Soms onduidelijke communicatie.

Melis Duimelaar

Zeer kundig en klantvriendelijk

Showroom waren ze aan het verbouwen.
Maar werden heel goed geholpen.

Klantvriendelijk en goede communicatie.

Prima bedrijf.

J J Louwe

Eerste keer inmeten "Slecht": Ondanks dat wij duidelijk en tweemaal aangaven dat we een volledig nieuwe dakkapel zouden krijgen, bleek later dat er bij het inmeten toch van renovatie was uitgegaan.... Eerste keer inmeten "Slecht": Ondanks dat wij duidelijk en tweemaal aangaven dat we een volledig nieuwe dakkapel zouden krijgen, bleek later dat er bij het inmeten toch van renovatie was uitgegaan. Er moest dus opnieuw worden ingemeten. Dat kostte ons enkele weken extra tijd ivm bestelvertraging.
Tweede keer opmeten, en later plaatsing en monteren: "Goed": Alleen jammer dat de monteurs van de dakkapel het zijraam en de vensterbanken niet meegekregen hadden. Werd na telefonisch overleg alsnog de volgende ochtend gerealiseerd. Prima.

Zie hierboven.

Meedenken en adviseren over mogelijke verdere afwerking

Titiana

Mooie dakkapel en service.

Communicatie met back Office was echt goed. Altijd bereikbaar en vriendelijk. Echt super!

En de monteurs zijn vakmensen.
Bedankt voor inzet van Mirek en Rob!!!

Net