Rubin Trompert

Een zeer positieve ervaring gehad, Jeroen dacht met ons mee en was betrokken. Persoonlijk en professioneel!

Meedenkend, betrokken, komt afspraken na

Belinda Jager

Wij hebben onze 4e hypotheek nu via Hypotheeksteun geregeld en uiterst tevreden over deze mensen.
Heel fijn persoonlijk contact, je kunt met álle vragen bij Jeroen terecht. Snel geregeld en jouw belang staat voorop.
Wil je het echt goed geregeld hebben zonder spijt achteraf kunnen wij Hyptheeksteun van harte aanbevelen. Onze volgende hypotheek gaat wéér via Jeroen.

Professioneel, duidelijk, menselijk, meedenkend

F M Hollebrandse

Het was een professionele, maar ook persoonlijke aanpak. Heb in het verleden met dezelfde adviseur samengewerkt en het destijds ook als positief ervaren dus vandaar dat ik contact heb gezocht met... Het was een professionele, maar ook persoonlijke aanpak. Heb in het verleden met dezelfde adviseur samengewerkt en het destijds ook als positief ervaren dus vandaar dat ik contact heb gezocht met diezelfde adviseur en er geen spijt van gehad. We hadden duidelijke communicatie zowel telefonisch als per mail.

Professionele maar toch ook persoonlijke aanpak.

Roeland

Top service

Mee denkend, vriendelijk, en nemen goed de tijd voor je

Ton Beliën

Goede snelle eerlijke advisering en afwikkeling

Snel reageren en goed aanvoelen wat de klant wil

Frank Omlo

Zeer positief! ECHTE aanrader.

Goed service, eerlijk, betrouwbaar, goed bereikbaar, zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen! Geen vraag is te veel. Zeer meedenkend.

Mirjam Brugman

Erg fijn, behulpzaam en snel

snelheid van reageren en duidelijke uitleg

Sylvia Tigcheler-Komarnicki

Evenals bij de afsluiting van mijn 1e hypotheek verliep de afsluiting van de 2e hypotheek prima.

* Snelle reacties
* Vriendelijk personeel
* De hele procedure vlot geregeld en afgehandeld
* Altijd bereid tit het geven van hulp

Van der meulen

Fantastisch, echt een aanrader! Duidelijke uitleg en betrokken

Altijd bereikbaar voor vragen,
Eerlijk en realistisch