patrick mertens

Het wordt uitgelegd op een zeer eenvoudige, rustige manier. Je mag ook vragen stellen. Hij helpt je de moeilijke, ingewikkelde passages te nemen zodat je website optimaal is en je een goedwerkende,... Het wordt uitgelegd op een zeer eenvoudige, rustige manier. Je mag ook vragen stellen. Hij helpt je de moeilijke, ingewikkelde passages te nemen zodat je website optimaal is en je een goedwerkende, doeltreffende website hebt. Een echte aanrader

Marjan Bakker

Ik ben heel blij met de training over Elementor die ik bij Raoul heb gevolgd. Hij legt alles stap voor stap uit, zelfs als je niet zo'n tecnnisch wonder bent zoals ik. Op elke vraag weet hij... Ik ben heel blij met de training over Elementor die ik bij Raoul heb gevolgd. Hij legt alles stap voor stap uit, zelfs als je niet zo'n tecnnisch wonder bent zoals ik. Op elke vraag weet hij antwoord, zo fijn! Mijn website staat en nu nog even de details aanpassen en dan kan ie live. En, helemaal top is dat Raoul de hosting van mijn website doet. En echt, hij staat altijd voor me klaar. Joehoe!!

Caroline Vught

Afgelopen jaar de website van onze stichting opnieuw opgezet met WordPress. Veel geleerd van Raoul hoe we nu zelf de website kunnen beheren met de nieuwe paginabouwer van Elementor. Een echte... Afgelopen jaar de website van onze stichting opnieuw opgezet met WordPress. Veel geleerd van Raoul hoe we nu zelf de website kunnen beheren met de nieuwe paginabouwer van Elementor. Een echte aanrader!

Rachid Ghazil

Ik heb een wp cursus gevolgd vindt het goed en duidelijk een dag cursus en wat video’s om thuis te bekijken was helemaal top
Zo kun je thuis makelijk verder gaan wat je mischien bent vergeten

Jantien Meeuwissen

Ik heb mijn eerste basis WordPress website met Elementor Pro samen met Raoul in 1 dag weten neer te zetten. Erg prettig, nu weet ik hoe ik zelf nieuwe pagina's kan maken, wijzigen, formulieren kan... Ik heb mijn eerste basis WordPress website met Elementor Pro samen met Raoul in 1 dag weten neer te zetten. Erg prettig, nu weet ik hoe ik zelf nieuwe pagina's kan maken, wijzigen, formulieren kan maken en meer.
Fijne ontvangst, mooi nieuw kantoor!

P Mertens

Afgelopen jaar heb ik bij Raoul de training gevolgd na een Webinar "Maak je eerste WordPress website". In de case is er een website voor me opgezet die we in de 1-op-1 training hebben afgemaakt.... Afgelopen jaar heb ik bij Raoul de training gevolgd na een Webinar "Maak je eerste WordPress website". In de case is er een website voor me opgezet die we in de 1-op-1 training hebben afgemaakt. Tevens is de hosting direct geregeld, perfect voor elkaar allemaal.

Jan H

Ontzettend fijn de basis van de website neer te zetten met Elementor Pro.
Direct de webhosting geregeld, ontzettend handig en prima service.
Een intensieve maar zeer goede dag gehad, veel...
Ontzettend fijn de basis van de website neer te zetten met Elementor Pro.
Direct de webhosting geregeld, ontzettend handig en prima service.
Een intensieve maar zeer goede dag gehad, veel geleerd en gezellige lunch.

Bianca Bakkum

Ik heb de eendaagse training WordPress bij Raoul gevolgd. Ik werd vriendelijk ontvangen op kantoor. Raoul is zeer ervaren en erg professioneel. Hij levert echt kwaliteit en neemt de tijd om je alles... Ik heb de eendaagse training WordPress bij Raoul gevolgd. Ik werd vriendelijk ontvangen op kantoor. Raoul is zeer ervaren en erg professioneel. Hij levert echt kwaliteit en neemt de tijd om je alles goed en duidelijk uit te leggen. Extra pluspunt, de belangrijke punten van WordPress worden stap voor stap opgenomen zodat je dit op een later moment nogmaals kan nazien. Raoul bedankt voor alles! Bianca Bakkum

Anke Lahaije

Vandaag een hele gezellige, maar vooral leerzame dag gehad. Ik zag er een beetje tegenop (kan ik dat wel?), maar onder begeleiding van Raoul was dit een hele relaxte ervaring en staat mijn website... Vandaag een hele gezellige, maar vooral leerzame dag gehad. Ik zag er een beetje tegenop (kan ik dat wel?), maar onder begeleiding van Raoul was dit een hele relaxte ervaring en staat mijn website (in 1 dag) in de basis klaar. Nu zelf nog mijn teksten finetunen en dan kan hij gelanceerd worden ;-)

Uta Meier

Zeer goede service, meedenken over nieuwe mogelijkheden, goed bereikbaar voor vragen. Ben zeer tevreden! Bij Raoul kun je echt iets leren. Hij is op de hoogte van nieuwste ontwikkelingen, maar houdt... Zeer goede service, meedenken over nieuwe mogelijkheden, goed bereikbaar voor vragen. Ben zeer tevreden! Bij Raoul kun je echt iets leren. Hij is op de hoogte van nieuwste ontwikkelingen, maar houdt ook de basic en traditionele zaken goed in de gaten.