BizziPhone

BizziPhone Klanten beoordelen BizziPhone met 9.7/10. Gebaseerd op 207 ervaringen.207
9.7/10

Bedrijfsinformatie

Met de telefoonservice en antwoordservice van BizziPhone ben je altijd bereikbaar!

Je krijgt een vaste telefoniste die de telefoon opneemt als je even niet in de gelegenheid bent. Wij werken enkel met fulltimers die minimaal 4 jaar ervaring hebben in het onderhouden van klantcontact. Jouw BizziPhone telefoniste weet dus precies hoe zij de klanten te woord moet staan en zorgt voor een persoonlijke afhandeling.
Adres
Staalweg 48
2612KK Delft

Contactgegevens
E-mail: Bizziphone
Tel: 070 - 820 1000
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen BizziPhone met 9.7/10. Gebaseerd op 207 ervaringen.
Snelheid activering

Zou je dit bedrijf aanbevelen?Ja

Bizziphone levert een professionele service en de klanttevredenheid is hun nummer 1 prioriteit. zeker een aanrader!.

BizziPhone 1 beoordeling

Absolute rust brengt de service. telefoontjes worden keurig opgenomen, verwoord en doorgegeven. .
deze eerste vriendelijke buffer doet de bedrijfsvoering veel goed.

Nils B

Heel flexibel. het aardige vind ik dat ze zich ook echt verdiepen in de activiteiten van het bedrijf. .
van klanten hoor ik eigenlijk niet persé negatieve of positieve geluiden, ik ga er dus vanuit dat alles goed gaat. .
onlangs een 2e nummer aangevraagd voor een ander bedrijf van mij. .
dit scheelt mij een enorme hoeveelheid tijd, ben er blij mee!.

1-2-3 Vastgoed B.V.
1-2-3 Vastgoed B.V.
Zou je dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snel en correct. duidelijk verslag van het gesprek.

Francois van der Burgt | Creditum Incasso BV
Francois van der Burgt | Creditum Incasso BV

Onder alle omstandigheden passend de bellers te woord staan. Klanten zijn altijd zeer tevreden over de "medewerker" die zij aan de telefoon kregen.

Zou je dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij zitten reeds 4 jaar bij bizziphone en altijd naar volle tevredenheid..
niet alleen de leuke makkelijke klanten maar ook de vervelende klanten weten ze prima te woord te staan..
klanten zijn altijd zeer tevreden over de "medewerkster" die zij aan de telefoon kregen..
het zijn echte telefoon wonders ;-).

Jeroen Wigman - FotoCube
Jeroen Wigman - FotoCube

Vriendelijk, verlengstuk van het bedrijf, snel (erg snel), hulpvaardig.

Zou je dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij maken bijna een jaar gebruik van bizziphone. ideaal omdat we onderweg en bij klanten niet bereikbaar zijn. de onlangs gelanceerde terugbelservice is echt een pluspunt!.

Zeer service gericht

Zou je dit bedrijf aanbevelen?Ja

Werkt prima. binnen no time hadden wij de oplossing voor slechte bereikbaarheid.

Robert Aerts

Het geeft veel rust binnen onze organisatie nu we goed bereikbaar zijn. vooral als we zelf druk zijn met onze gasten. vriendelijke en professionele telefonisten, snelle terugkoppeling via mail. ik kan het eenieder aanraden.

Werkt prima!

Score voor BizziPhone:4/5

Werkt prima!.

Uitstekend

Ze handelen alsof ze gewoon in dienst zijn.

Zou je dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snel geregeld, vriendelijke mensen, goede prijs.

Bedrijfsinformatie

Adres