Offerte

Tevreden

nee

nee

Particulier

Hebben bij Christian een gouden slavenarmband voor onze kleindochter gekocht. Wij zijn goed geholpen. Christian en zijn vrouw zijn enorm vriendelijke en gastvrije mensen. Hun zaak heeft een... Hebben bij Christian een gouden slavenarmband voor onze kleindochter gekocht. Wij zijn goed geholpen. Christian en zijn vrouw zijn enorm vriendelijke en gastvrije mensen. Hun zaak heeft een vriendelijke uitstraling en de collectie is zeer gevarieerd. Het mooie is ook dat Christian sieraden op verzoek kan maken! Wij zijn zeer tevreden en onze kleindochter was heel erg blij met haar cadeau!!

Zeer vriendelijke mensen en ruime en gevarieerde collectie.

Hebben zo geen tips of verbeterpunt.

Hester

Geweldige vakmensen

Geweldige vakmensen die de opdracht, 10x briljant zetten in een zelfgemaakte gouden ring, precies als besproken, vakkundig en snel hebben uitgevoerd.

Kiki

Heel goed geholpen, snelle levering

Ze luisteren goed naar je wensen en nemen alle tijd voor je om je te helpen.

Niets

Manja Das

Uitstekend geholpen nadat een besteld horloge niet leverbaar bleek. Er werd uitvoerig tijd genomen om de alternatieven door te nemen.
Geen moeite werd gespaard en uiteindelijk heb ik een...
Geen moeite werd gespaard en uiteindelijk heb ik een prachtig horloge ontvangen. Compliment.

Op mijn mail werd direct telefonisch gereageerd. Zeer vriendelijk en beleefd. Tijd genomen voor mij.

Levai

Heel goed

Vriendelijk en behulpzaam

Geen verbeter punten

Carla en Wim van Loenen

Prachtige armband gekocht en zeer vriendelijk geholpen

Geweldige service en prachtige (zelfgemaakte) sieraden

n.v.t.

Micheal S

Ook ik ben vriendelijk geholpen hier

Kwaliteit staat voorop hier

Bakker

Wij zijn daar 06-05-2023 geweest mijn eerste indruk was gelijk goed we werden netjes ontvangen ! kan ik U ergens mee van dienst zijn ? Ik zeg wil graag kijken voor een armband en we kregen koffie... Wij zijn daar 06-05-2023 geweest mijn eerste indruk was gelijk goed we werden netjes ontvangen ! kan ik U ergens mee van dienst zijn ? Ik zeg wil graag kijken voor een armband en we kregen koffie en alles werd uit de kast gehaald geen haastwerk top winkel Super vriendelijk mensen zeker een aanrader om daar eens de winkel binnen te gaan . Na alle uitleg een armband gekocht super blij mee 👌👌

Vriendelijkheid en geen gehaast gedoe

Nee

Krijgh

Ik zag een armband op de site die ik graag wilde hebben.
Na wat extra foto’s te vragen wilde ik de armband zo snel mogelijk.
Gevraagd als ik nu bestel kan het vandaag dan nog verzonden...
Ik zag een armband op de site die ik graag wilde hebben.
Na wat extra foto’s te vragen wilde ik de armband zo snel mogelijk.
Gevraagd als ik nu bestel kan het vandaag dan nog verzonden worden, uiteindelijk was het te laat en kwamen ze zelf met een oplossing het te brengen👍
Super top en ben blij met de sieraad 🤩

Word veel moeite voor je gedaan

Ga zo door