Destin

cees de jong

Rijn kerstcruise

bijzonder aangenaam

els koelewijn

Kerstreis 1923-23 december met de Geoffrey Chaucer.

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Mooie gezellige reis,met zeer goede verzorging.

Gaastra

Kerstreis Rotterdam/Rotterdam

Particulier/echtpaar.

Keest Rijnreis

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Heel plezierig en ontspannen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en bemanning.

Saskia vd Hoest Pleging

Kerstcruise

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Voor een kerstreis vond ik het wat saai.

Reactie Destin:

Dank dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. We vinden het jammer om te vernemen dat u de reis als ‘saai’ heeft ervaren. We koesteren een goed contact met onze klant, daarom hebben... Dank dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. We vinden het jammer om te vernemen dat u de reis als ‘saai’ heeft ervaren. We koesteren een goed contact met onze klant, daarom hebben we geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. We kregen helaas geen gehoor. Graag reageren we op uw review.
Onze riviercruises staan bekend om haar luxe, grandeur en afwisseling. We varen met de mooiste vloot van Europa, 5-sterren luxe. Een riviercruise kunt u zo afwisselend maken als u zelf wilt. Elke dag een ander traject, elke dag een ander panorama, elke dag een andere stad en elke dag andere uitstapjes. En toch maar één keer de koffer uitpakken. Hoe dynamisch en afwisselend de cruise wordt, kan elke passagier zelf bepalen. Neemt u deel aan de dagelijks georganiseerde excursie, of kiest u ervoor om individueel de stad te bezoeken? In dat geval geven we u graag een plattegrond en wat suggesties mee. Het hoogtepunt van uw kerstcruise is het kerstconcert in Koblenz in de St. Kastorkirche, geheel exclusief voor Friendship Cruises passagiers georganiseerd.
Het spijt ons bijzonder dat u de reis slechts met een 6 waardeert. We zijn eerlijk gezegd betere cijfers gewend. Dank voor uw reactie, we leren er graag van. Heeft u nog suggesties? We doen er graag ons voordeel mee.

Elsa Platvoet Morselt

Kerst muziek reis

Hoe heeft u uw reis ervaren?

In een woord…Geweldig !!!!!
Een muzikale droomreis met Dudok kwartet aan boord..!!Perfect verzorgende en vriendelijke crew..
heerlijke cabine..
Alles werd voor je geregeld t/m de...
In een woord…Geweldig !!!!!
heerlijke cabine..
Alles werd voor je geregeld t/m de hottowels na steenkoude stadsbezichtiging..
Bovendien Uitstekende keuken..

Kom superlatieven te kort..😅