Destin

Niemeijer

Muzikale Treinreis naar Leipzig

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Reis was zeer mooi, we hebben een ballet en een klassiek concert bezocht, daarnaast kregen we een stadsrondleiding met een gids, het hotel was zeer goed en er zijn vele leuke musea te bezoeken,... Reis was zeer mooi, we hebben een ballet en een klassiek concert bezocht, daarnaast kregen we een stadsrondleiding met een gids, het hotel was zeer goed en er zijn vele leuke musea te bezoeken, zoals het Bach huis en het Mendelsohn huis

Kitty Gidding

Chur Tirano Zwitserland

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Ongelofelijk prachtig Dankzijn de goede regeling van Marjolein en de reisorganisatie Het was allemaal tot in de puntjes verzorgd .
Ik / wij kunnen de service die jullie bieden iedereen van...
Ik / wij kunnen de service die jullie bieden iedereen van harte aanbevelen . Dus voor ieder van jullie een dikke duim 👍

Schellekens

Nederland België paasreis met concert van Wibi Soerijabi

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Bijzonder plezierig met uitstekende verzorging en eten en zeer vriendelijke begeleiders

Koot Krinkels

Riviercruise op de Donau

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Wij zijn buitengewoon tevreden, de cruise leiders, Ursula en Jan zijn buitengewoon actief en behulpzaam

Favangogl

Donau cruise van 9 dagen

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Het was een heel mooie cruise
Verschillende landen geweest
Veel gebouwen en kerken en de
Poesta was geweldig. Het
Verlichte avond vaart Boedapest
Was heel mooi !!

Ruts

Nederland-Belgie

heel erg goed

A.J.B. Gremie

Paascruise door de zuidelijke Nederlanden.

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Het was een prachtige reis met een erg comfortabel Hotelschip Advance. Verzorging en maaltijden waren uitstekend.
De vaart via Antwerpen, Brussel, Gent, Veere werd in Willemstad onderbroken...
De vaart via Antwerpen, Brussel, Gent, Veere werd in Willemstad onderbroken voor een prachtig concert in de Koepelkerk uitgevoerd door Wibi Soeriadi. Daarna via Dordrecht terug naar Rotterdam.

Heijnen

Nederland belgie

Zeer goed

Marian B.

Majestueuze Donau.

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Heel goed verzorgd. Fijne reis met mooie excursies. Vriendelijk personeel. Prima reisbegeleiders.

G b k de Graan

Lage Landen