Ton Roessen

Vanmiddag bij pronto binnengewandeld,en vertelde de verkoper,dat ik toch nog even verder wilde gaan kijken bij de andere winkels aan de woonboulevard,om toch nog even verder te kijken.daarna toch... Vanmiddag bij pronto binnengewandeld,en vertelde de verkoper,dat ik toch nog even verder wilde gaan kijken bij de andere winkels aan de woonboulevard,om toch nog even verder te kijken.daarna toch maar weer terug gegaan naar Pronto,omdat ik daar eerder een hele mooie eettafel,en salontafel had zien staan.de zeer vriendelijke verkoper heeft mij uitstekend geholpen met prima adviezen,betreffende de aankopen die ik op het oog had.ben daarom zeer tevreden met de aankopen die ik hier gedaan heb.

Beste Ton,
Beste Ton,
Wat fijn dat je zo tevreden bent over je aanschaf. Wij vonden het ook fijn je als klant te mogen ontvangen. Heel veel plezier met je nieuwe eetkamer set en graag tot een volgende keer.

Arjan Krol

Vriendelijk

Houden zo

Beste Arjan,
Dankjewel voor deze mooie review. Heel veel plezier van je nieuwe meubels. We zien je graag nog eens terug.

E.Scheermeijer

Geweldig

Ik heb mijn kast nog in een doos staan...In verband met verbouwing..

NVT

Beste Bep,
Dankjewel voor dit mooie compliment. Geniet van je prachtige houten TV meubel en graag weer eens tot ziens.

G.P.de Haas

Zeer prettig kopen

Vooral de vriendelijkheid top

Beste de Haas,
Beste de Haas,
Wat een mooie review! Daar zijn we erg blij mee. Nog blijer zijn we dat je zo tevreden bent over je mooie nieuwe boekenkast. Wij hopen dat je er nog veel plezier aan zal beleven.

Fleur van den Anker

Mooie winkel met veel ideeën om thuis toe te passen.

alles leuk neergezet, zo zou ik het thuis ook willen

Hallo Fleur,
Wow, dank je wel voor deze mooie beoordeling. onze styliste loopt nu wel naast haar schoenen maar we zijn blij dat je zo goed geslaagd bent.

P. Verhaar

Hele goede ervaring gehad met het uitzoeken van mijn nieuwe kasten. Goed en vriendelijk geholpen

veel keuze mogelijkheden in de verschillende houtsoorten. Goed en vriendelijk geholpen

eigenlijk niet

Beste Mijnheer Verhaar,
Beste Mijnheer Verhaar,
Fijn dat we u hebben mogen helpen met het uitzoeken van uw meubels voor uw nieuwe woning. Heel veel plezier en hopelijk tot ziens voor het uitzoeken van het vloerkleed.

Achterkamp

Rijneke boulevard

Mooi ingerichte showroom(s)

Dat meubels niet als bouwpakket worden afgeleverd. Dat is een stukje service wat ik mis, zeker ouder klanten kunnen daar op af knapoen. Als men dat zou willen gaan wij wel naar Ikea.

Reactie Pronto Wonen Zoeterwoude:

Bedankt voor uw mooie review.
Wat leuk om te lezen dat u onze winkel zo mooi vind.
Dat is altijd heel leuk te horen!
Het klopt inderdaad dat veel bij ons zelfmontage is, wij zullen uw...
Bedankt voor uw mooie review.
Wat leuk om te lezen dat u onze winkel zo mooi vind.
Dat is altijd heel leuk te horen!
Het klopt inderdaad dat veel bij ons zelfmontage is, wij zullen uw tip zeker meenemen.
Wellicht kunnen wij altijd eens kijken of we hier toch een service in kunnen gaan bieden.
Heel erg veel plezier van uw bestelling.

Zeer goed lieve mensen ik kom zeker terug

Ze sta an er voor

Reactie Pronto Wonen Zoeterwoude:

Dankjewel voor dit enorme compliment. Daar doen we het voor.
Geniet van je nieuwe bank, graag tot ziens,

Leo en Diana Janssen

Gewoon een hele gezellige winkel

We haden een gezellige verkoopster.

Wij zijn tevreden

Beste Leo en Diana,
Wij hebben het hier ook heel gezellig. Fijn dat jullie dat ook zo hebben ervaren. Bedankt voor deze mooie review, en graag tot de volgende keer.

Petra Jung

Goed geholpen

prima geholpen bij bestellen en afhalen

Beste Petra,
Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze winkel. Volgende keer gaan we uiteraard voor de 10.
tot de volgende keer!