Betrouwbaarheid
Website
Presentatie
9.5/10

Tim Schilt

Onlangs mijn huis verkocht via zelfverkopen.nl
Zeer tevreden over de kwaliteit van de dienstverlening en goede service!

Carola van Loo

Onze woning verkocht via Zelfverkopen.nl

Op alle punten waar wij een makelaar nodig hadden was Zelfverkopen er. Sterk concept wat past in de hedendaagse markt. Niet voor iedereen weggelegd maar voor ons perfect!

Toen wij onderhandelden met een koper ben ik te woord gestaan door Rogier. Hij gaf nog vele goede tips die ik wellicht eerder had willen horen.
Ik zou als service nog vaker contact opnemen met de verkopers om te horen of ze op de juiste weg zijn, of de bezichtigingen naar wens gaan, tips geven e.d.
Daarnaast zou ik als Zelfverkopen voor de klant een invulvel sturen voor alle bezichtigingen, een soort logboek waar de verkopers zelf in kunnen bijhouden hoe de bezichtigingen gingen, wie de mensen waren of er vervolg was e.d.

Prima vriendelijke dienstverlening zonder blabla

Snelheid, lage kosten

Raymond Arendts

Mijn ervaring is zeer positief. Binnen 1 week mijn huis verkocht. De diensten van zelfverkopen ondersteunen je als leek volledig bij de verkoop van je huis. Je dient zelf wel tijd te steken in de...

Zeer modern bedrijf met hoge klantvriendelijkheid.

Ingrid Burgerhout

Zeer goed, iedereen die ik gesproken heb is aardig en behulpzaam. Vast contactpersoon Rutger van Leeuwen was altijd te bereiken en het contact was heel goed.

De vriendelijkheid, behulpzaamheid en betrokkenheid van de medewerkers.

Ruimere openingstijden, bijvoorbeeld ook in het weekend. Al is het alleen maar om mails van potentiële kopers en aankoopmakelaars door te kunnen sturen.

Goed! Snelle reacties en professioneel. Het zou goed zijn om klanten wat meer te begeleiden bij het koopcontract (Amsterdam).

Zie boven

Zie boven

Hele goeie ervaring voor een mooi prijsje. Zal het bedrijf zeker aanbevelen.

Geldof

Heel erg tevreden! Wij hebben na een jaar ons appartement verkocht via zelfverkopen. Iets wat hier in de regio niet makkelijk is. Het hele traject verliep soepel. Zou het iedereen aanbevelen die een...

Hele goede service, klantvriendelijk, gebruiksvriendelijk, geduldig, professioneel en natuurlijk goedkoop!

Nee vreemd genoeg niet!

Messalina Mattemaker

Fijn bedrijf! Vakkundig, informeel, heel goed gevoel bij gehad. Je kan op deze manier honderden euro's besparen en toch professioneel te werk gaan!

Reageren snel, schakelen snel en zijn gewoon kundig.

Karin

Samenwerking met Zelfverkopen.nl is uitstekend bevallen. Een aanrader wat ons betreft.

Vriendelijk personeel, snelle afhandeling, praktische informatie

Overwegen om ook op zaterdag telefonisch bereikbaar te zijn