Betrouwbaarheid
Website
Presentatie
9.5/10

Ingrid Burgerhout

Zeer goed, iedereen die ik gesproken heb is aardig en behulpzaam. Vast contactpersoon Rutger van Leeuwen was altijd te bereiken en het contact was heel goed.

De vriendelijkheid, behulpzaamheid en betrokkenheid van de medewerkers.

Ruimere openingstijden, bijvoorbeeld ook in het weekend. Al is het alleen maar om mails van potentiële kopers en aankoopmakelaars door te kunnen sturen.

Goed! Snelle reacties en professioneel. Het zou goed zijn om klanten wat meer te begeleiden bij het koopcontract (Amsterdam).

Zie boven

Zie boven

Hele goeie ervaring voor een mooi prijsje. Zal het bedrijf zeker aanbevelen.

Geldof

Heel erg tevreden! Wij hebben na een jaar ons appartement verkocht via zelfverkopen. Iets wat hier in de regio niet makkelijk is. Het hele traject verliep soepel. Zou het iedereen aanbevelen die een...

Hele goede service, klantvriendelijk, gebruiksvriendelijk, geduldig, professioneel en natuurlijk goedkoop!

Nee vreemd genoeg niet!

Messalina Mattemaker

Fijn bedrijf! Vakkundig, informeel, heel goed gevoel bij gehad. Je kan op deze manier honderden euro's besparen en toch professioneel te werk gaan!

Reageren snel, schakelen snel en zijn gewoon kundig.

Karin

Samenwerking met Zelfverkopen.nl is uitstekend bevallen. Een aanrader wat ons betreft.

Vriendelijk personeel, snelle afhandeling, praktische informatie

Overwegen om ook op zaterdag telefonisch bereikbaar te zijn

Michel Koch

Zelf verkopen doet wat ze beloofd. Dankzij Zelfverkopen.nl is ons huis verkocht. De werkwijze van Zelfverkopen is gemakkelijk en scheelt enorm in de kosten ten opzichte van een makelaars die meer...

Een goede prijs / prestatie verhouding.

Tip: Houd de website zelfverkopen.nl simpel en overzichtelijk.

Theo

Een verademing ten opzichte van de reguliere zelfingenomen makelaars met hun duizenden euro`s courtage.

Een verademing ten opzichte van de reguliere zelfingenomen makelaars met hun duizenden euro`s rekening als kadootje achteraf na de verkoop.
We zijn keurig en adequaat behandeld door het team. (en huis dus verkocht ook)

Het huidige verkoopbord is NIET wervend genoeg. Moet meer kleur, betere lay-out, duidelijk TE KOOP en wat minder, onderaan Zelfverkopen-contact ! Mensen denken nu -meerdere malen- dat de verkopers zelf aan het beunen zijn met de verkoop.

Kristian

Zeer positieve ervaring. Van de eerste kennismaking via de website tot de afhandeling van het koopcontract.

Professioneel, vriendelijk personeel dat bijzonder snel reageert.

Geen enkele

Marcel Hol

Goede prijs / kwaliteitverhouding; altijd bereikbaar; prettig in de omgang

goede prijs / kwaliteitverhouding; altijd bereikbaar; prettig in de omgang

kennis van meer complexe of niet standaard zaken