Zeetours

P.F.Rooze

Goede ervaringen. Na online boeken waren er problemen met de aanbetaling, maar na één telefoontje met Zeetours was dit snel opgelost. So far so good!

n,v.t.

Ellen

Prettig telefonisch geholpen, toezeggingen worden nagekomen

Geen, wij zijn tevreden

Peter Kalsbeek

Soepel boekingsproces

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

input over het boeken van excursies

John Broeders

Zeer goed en vriendelijk!
Ben aan de Goudsesingel langs geweest met vragen. Zeer vriendelijk ontvangen en goed geholpen. Vertrouwende dat de rest t/m de cruise goed zal verlopen.

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Nee, nog niet genoeg ervaring om hier over te oordelen. Maar ben zie boven, tot nu toe zeer tevreden.

Jacoba Pronk

Contact per telefoon en mail heel prettig

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Het formulier van de HAL zelf voor het doorgeven van hulpmiddelen is via een Nederlandse Apple niet te doen, tekst kan ik niet invullen.
Gaat nu via een uitgeprinte versie (in mijn geval voor...
Gaat nu via een uitgeprinte versie (in mijn geval voor 3 personen) en daarna een scan daarvan terug naar de HAL, wat vrij omslachtig is.
Misschien is daar wat aan te verbeteren?

Marcel Jansen

Boeking prima verlopen, prima tekst en uitleg door Ellen Verduijn, helder en overzichtelijk

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Ons werd duidelijk uitgelegd dat het bedrag van de boeking werd vastgelegd en dat eea via de mail bevestigd zou worden, dit om alles thuis nog eens goed na te lezen, onze rit naar huis van Rotterdam... Ons werd duidelijk uitgelegd dat het bedrag van de boeking werd vastgelegd en dat eea via de mail bevestigd zou worden, dit om alles thuis nog eens goed na te lezen, onze rit naar huis van Rotterdam na Maastricht verliep met zeer veel vertraging en eenmaal thuis hadden wij geen zin om nog mails door te nemen, dat was iets voor de dag erna
De volgende ochtend kregen wij een mail waarin werd vermeldt dat er foutieve tarieven zijn gehanteerd in onze boeking en dat de cruise enkele honderden euro's duurder uit zou vallen. Dit viel ons zeer tegen, gewoon zo maar ff een mail sturen. Wij betalen veel geld voor een cruise en op zijn minst verwacht je even een telefoontje over de gang van zaken, het was tenslotte niet onze fout. Na een telefoontje van onze kant dat wij dit niet zomaar accepteren beloofde de collega ons om te informeren of er toch nog iets gedaan kon worden voor ons, dat is ook gelukt, nogmaals fouten kunnen gemaakt worden maar ga dan wel in overleg met de klant en vindt desnoods een middenweg hierin, dit vonden wij een gemis,
maar wij zijn tevreden over de afhandeling
Ps, is het mogelijk om beneden voor het gebouw een klein bord te plaatsen dat jullie er als Zeetours gevestigd zijn, wij hebben erg lang moeten zoeken

Wijgerganggs

Pas een bij zeetours e cruise vakantie geboekt, die in goede ondersteuning heeft plaats gevonden.

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Ik ken zeetours nog te kort om hierover een oordeel te kunnen geven.

Krista van der Sluis

Ik ben super fijn geholpen bij het boeken van onze cruise. De reis in optie voor 3 dagen? Geen probleem bij Zeetours. Keurig van alles op de hoogte gehouden per e-mail na het definitief boeken van... Ik ben super fijn geholpen bij het boeken van onze cruise. De reis in optie voor 3 dagen? Geen probleem bij Zeetours. Keurig van alles op de hoogte gehouden per e-mail na het definitief boeken van de reis.
De reis moet nog beginnen maar de ervaring tot nu toe is een 10!

Esther

De boeking is prima en vlot gegaan!

peter zwuup

nog geen