Zeetours

Joop

Een goede serviceverlening;
Vakkundige cruiseadviseurs

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Het opzetten van een persoonlijk accountsysteem zodat je als regelmatige "cruiseboeker" niet elke keer al je persoonlijke gegevens moet gaan zitten invullen.

Ronald

Prima, terzake deskundig en alles steeds goed geregeld
inmiddels 8 x geboekt via Zeetours en nooit een probleem

J.J. van den Broek

Maken wel veel fouten met de facturen. Boekten een KLM vliegreis die op de terugweg niet te halen was, uiteindelijk omgeboekt naar een latere vlucht van Air France. Princess cruises had aangegeven...

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Als zeetours had aangegeven dat Princess Cruises ook disembark excursies aanbood, die eindigden op het vliegveld, dan hadden wij zeker een hotelovernachting bijgeboekt.

Harry Tammerijn

Uitstekende boekervaring. Aardig betrokken personeel. Goede service. Men neemt alle tijd voor het bespreken van alle opties.

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Wachttijd aan de telefoon. Snelheid van de webpagina.

Zoals altijd prima service. Onze online vragen werden binnen een dag beantwoord! Online checkin van zowel de vluchten als het schip naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Zeer goede ervaring, vriendelijk, deskundig en alle tijd om vragen te beantwoorden.

L. Gesman

Zeer hulpvaardig en goede service

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Toegezegd was dat de boardingpas voor de retourvlucht één dag voor vertrek zou worden toe gemaild. Dit levert een probleem op, wanneer de retourvlucht op een maandag is. Er is tijdsverschil en op zondag is jullie kantoor gesloten. Aan boord nog 2 maal geprobeerd, doch niets gezien. Het heeft overigens niet tot problemen geleid, omdat via je paspoort en het systeem aldaar gewoon een instapkaart wordt verstrekt. Zou deze toezegging dus niet meer doen en enkel adviseren dat de instapkaart gewoon op het vliegveld wordt.

John & Liesbeth

Alles was weer perfect geregeld zoals we van Zeetours gewend zijn. Alles per tot in de puntjes verzorgt van vertrek tot thuiskomst inclusief de transfers naar en van het schip.

Helemaal niets, TOPPERS

Ondanks dat we pas een dikke week voor aanvang van de cruise de boeking hebben gemaakt, was alles redelijk goed door Zeetours geregeld. Jammer alleen dat de periode tussen ontschepen en inchecken...

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

De uitvoerders van gevraagde services op het hart drukken dat ze hun werk beter moeten organiseren

Hartog

Duidelijke website, snelle reactie op mails. Wij zijn tevreden, we hebben precies gekregen wat we geboekt hadden.

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Wij hadden graag automatisch een bevestiging gehad van onze volledige betaling, nu hebben we deze uiteindelijk pas op ons eigen verzoek via de mail gehad.