Zeetours

Silvia

Dit is mijn derde boeking via Zeetours Cruises, altijd zeer correct en geven prima advies.
Daarom heeft het mijn voorkeur om via Zeetours te boeken in plaats van rechtstreeks bij de rederij.

Bert Gesman

Dit is de 2e maal, dat ik bij Zeetours heb geboekt. De service is beide keren prima geweest.

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Het zou prettig zijn om direct de juiste offerte prijs te krijgen. In 1e instantie was niet aangegeven dat het drankenpakket al in de prijs was begrepen. Daar door leek de prijs aan de hoge kant. Na hierop te hebben gereageerd, bleek deze er al in te zitten. Vervolgens heb een reservering gevraagd. De offerte bleek toen aanzienlijk lager te zijn. Wel prettig uiteraard.

Constance Vollebregt

Zeer deskundig te woord gestaan. Nemen veel tijd om je vragen te bewantwoorden.

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Iets sneller mails beantwoorden.

john fonteijn

Uiteindelijk is alles goed verlopen...alleen tussen de offerte en de boekingsopdracht zat een dag waardoor er een bericht kwam dat de gekozen hut niet meer vrij was!
nieuw voorste,wel...

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

bij contact met zeetours mbt offerte of boeking steeds dezelfde buro medewerker latten afhandelen...niet iedere keer een ander die het dossier niet kent
ik doe contact met marlijn schaap of judith sens

Just me

Goed geholpen , soepel verlopen.

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Bij navraag of de transfers bij de prijs inbegrepen waren werd dit ontkent, echter na boeking van de vluchten op andere dan de cruise vertrek-en aankomst dagen bleek uit de site van Tui dat dit bij pakketreizen wel inclusief was.
Verder geen probleem daar we nu langer vakantie vieren maar het was toch prettig geweest als we juist geïnformeerd waren.

Arie Hendriks

Dit keer werden we goed geholpen door mevrouw Helga van Rijnsoever. Zij heeft ( zoals ze al vaker voor ons gedaan heeft ) eea weer perfect geregeld.

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

We merken wel dat er ook regelmatig medewerkers aan de telefoon zitten die niet ervaren zijn, of geen zin hebben om meer aan de aanvraag te doen. ( bv dingen uitzoeken ).

Dick van Dongen

Mooie site met veel mogelijkheden om een cruise te zoeken en boeken.

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Enige waar ik net als vorige boeking probleem mee had was bij invullen van gegevens het juiste boekingsnummer te vinden.
Uit 3 reservering- en bookingnummers van Zeetours en de rederij koos ik weer de verkeerde en liep de boel vast.
Kan heel goed aan mij liggen, maar makkelijker voor mij zou een nummer zijn.

Zeer goede en duidelijke uitleg, iemand aan de telefoon die wist waar hij het over had,
Alles snel geregeld.

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Bij een eerder contact twee maanden geleden een dame aan de telefoon over een cruise vanuit Australië ik wilde meer info over de vluchten (eerste klas) antwoord u moet door klikken op site ????
Einde gesprek
deze cruise nu ergens anders geboekt

Ik heb via de site een boeking gedaan en had toch nog wat vragen. Gebeld met Zeetours en ben heel goed en vriendelijk te woord gestaan. Er is een duidelijke uitleg gegeven.

Josca van Bommel

Goed en prettig te woord gestaan. Duidelijk antwoord op al onze vragen. Boekingsproces verder goed verlopen.