7.8/10
Kwaliteit van bedrukking
Afhandeling retouren
8.2/10

Willemijn

Super snelle service! Mooie shirts, heb ze twee jaar geleden ook gekocht. Ze blijven echt mooi!!

Goede kwaliteit en snelle levering

J. Arts

Niet alle producten waren op voorraad. Telefonisch de mogelijkheden doorgenomen en daarna was alles snel geleverd. Top service!

Nick

Verschillende artikelen besteld met en zonder bedrukking ziet er allemaal super strak uit!
Vriendelijk personeel ook!

Dorien

Bestelling met meerdere shirts met bedrukking helemaal netjes gegaan!

Snel reageren op de mail plus punt!

Bedrukken en reactie snelheid

Yoel

Ik bestel hier nooit meer !
Ik wacht nu al meer als een week op mijn bestelling. Schandalig!!!

D.A. Hagen

Afrader! Koop geen artikelen bij deze webshop! Ik heb twee shorts besteld en deze nooit ontvangen. Na een eerste mail te hebben gestuurd met de vraag om een onderzoek te laten starten door PostNL... Afrader! Koop geen artikelen bij deze webshop! Ik heb twee shorts besteld en deze nooit ontvangen. Na een eerste mail te hebben gestuurd met de vraag om een onderzoek te laten starten door PostNL zodat het pakket kan worden teruggevonden, geen reactie vanuit Yoursportshop. Pas na m'n verzoek te reageren kreeg ik een reactie dat er een onderzoek gestart zou worden. Daarna nooit meer iets van gehoord, het is inmiddels meer dan twee weken geleden. Blijkbaar worden klanten bij deze webshop niet serieus genomen.

Behandel klanten met respect en los problemen op ipv niet reageren op e-mails.

Waardeloos. Site werkt matig. De site vergeet steeds je wachtwoord, terwijl ik die netjes opschrijf om niet te vergeten. Druk je op "mijn bestelling" ga je zomaar weer terug naar inlogscherm terwijl... Waardeloos. Site werkt matig. De site vergeet steeds je wachtwoord, terwijl ik die netjes opschrijf om niet te vergeten. Druk je op "mijn bestelling" ga je zomaar weer terug naar inlogscherm terwijl je ingelogd bent.
Geen informatie of spullen er zijn. Dus voor Jan... besteld.

Lijkt leuke site

Je boel op orde brengen.

Henny

Prima en snelle levering. We hebben voor meerdere teams kleding besteld en alles verliep goed!!!
Ook de communicatie via de mail ging snel ! Wij zijn erg tevreden!!

Snelle levering en goed en gemakkelijk mail contact.

Rikken

Ben nu 14 dagen aan het wachten op een shirtje... ben er nu wel klaar mee... laatste keer dat ik hier wat besteld Heb!!!!!!

Graag leveren zoals vermeld op website...

Everon Pisas

Snelle service en topkwaliteit!! gaan zeker vaker bestellen en raden het zeker meer mensen aan!

snelle service en goede kwalieit

meer mensen zouden er moeten bestellen