7.8/10
Kwaliteit van bedrukking
Afhandeling retouren
8.2/10

Goed, behalve het achteraf (na betaling) geïnformeerd worden dat jouw bestelling toch niet voorradig is. Dan moet je in de gaten houden of je de gedane betaling wel weer terug gaat krijgen. Deze... Goed, behalve het achteraf (na betaling) geïnformeerd worden dat jouw bestelling toch niet voorradig is. Dan moet je in de gaten houden of je de gedane betaling wel weer terug gaat krijgen. Deze creditering is overigens keurig en zonder gedoe verlopen.

Geen verzendkosten. Verder wel een keurige nette snelle afhandeling van ook de creditering.

Ervoor zorgen dat er geen spullen besteld kunnen orden, welke niet meer op voorraad zijn. Geef bij het willen bestellen van het product aan wanneer het product weer leverbaar is.
En niet pas...
En niet pas als je betaald heb en dan deze informatie beschikbaar stellen.

Mark

Doen wat ze zeggen

Prijs

Sneller leveren, bevestings mail sturen als het pakket onderweg is. Is bij mijn bestelling niet gebeurd

Monique

Prima short! Ook qua prijs/kwaliteit

Peter

Redelijk

Goede website

Betere communicatie naar de klant toe

Reinout

Bestelling duurde heel erg lang voor een standaard trainingsbroek. Retouren idem. Vanaf bestelling tot terug gestorte retourgeld 4 weken onderweg geweest

Groot assortiment

Levertijd

flip

Netjes verzorgt binne gekomen
had allen de pech dat adidas niet kon leveren
zodat ik lang heb moeten wachten

makkelijke site
eenvoudig bestellen

tot zover liep alles goed
nette mail gehad dat het produkt tijdelijk niet leverbaar was
kon kiezen tussen wachten of geld terug

Goede prijs kwaliteit verhouding. Ruime assortiment. Leveringstermijn iets langer, maar dat is een keuze.

Assortiment en scherpe prijzen.

Leveringstermijn

Prima ervaring! Levering was snel en bestelde producten voldoen aan verwachtingen.

Helemaal niks op aan te merken. Dus van harte aanbevolen.

Heel erg slecht. Ik heb een hoop kleding besteld. Een broekje was ineens niet op voorraad en wordt na 4 weken verzonden. De rest zou z.s.m. verzonden worden maar heb ik na 9 dagen nog niets van... Heel erg slecht. Ik heb een hoop kleding besteld. Een broekje was ineens niet op voorraad en wordt na 4 weken verzonden. De rest zou z.s.m. verzonden worden maar heb ik na 9 dagen nog niets van gehoord. Dramatisch. Maar de e-mail wordt wel snel beantwoord.

Verzending