7.8/10
Kwaliteit van bedrukking
Afhandeling retouren
8.2/10

Karin meekhof

Mijn eerste besteeling. ging goed

Snelle en goede afhandeling en bezorging van mijn product.

Prijs

Nee

N. D

Ik heb al meerdere malen iets besteld vanwege de goede prijs-kwaliteit verhouding. Helaas gaat er wel regelmatig is iets mis en zit er op producten met bedrukking een lange levertijd. Ik wacht nog... Ik heb al meerdere malen iets besteld vanwege de goede prijs-kwaliteit verhouding. Helaas gaat er wel regelmatig is iets mis en zit er op producten met bedrukking een lange levertijd. Ik wacht nog steeds op trainingspakken die begin november besteld zijn. Als je belt, wordt je altijd vriendelijk te woord gestaan. Helaas helpt het alleen niet altijd.

Mooie kwalitatief goede producten voor een prima prijs

Betere communicatie bij late levering en meedenken met de klant over mogelijke oplossing. Verbeteren communicatie

Vriendelijke klantenservice, voordelige webshop

overzichtelijke webshop niet te duur

Check regelmatig de spam inbox waardoor klanten een reactie op hun mail krijgen zonder te hoeven bellen

IdeeVormers

Heldere website en goede persoonlijke aandacht bij bestelling

snelle telefonische terugkoppeling bij vragen.

Voorraad duidelijker op website aangeven. In mijn geval was een maat shirt niet op voorraad terwijl ik deze wel kon bestellen op de website.

snelle reactie op vragen

J.Hennekes

Goed, men maak waar wat beloofd/afgesproken is!

Afspraak nakomen. Men zou zorgen dat onze bestelling voor de kerst geleverd zou worden hetgeen ook is gelukt!

Ok

Geen mening

Levertijd aangeven op website. Aangeven dat achteraf betalen door 3den wordt gedaan

Duidelijke website

Onduidelijl hoeveelheid op voorraad en de levertijd