7.8/10
Afhandeling retouren
8.2/10

MA van Essen

Super goed

Super klantvriendelijk. Doen net dat stapje extra voor klanten. Rugzak die nergens meer leverbaar was hier wel leverbaar. Er werd gebeld speciaal gebeld naar Erima en de rugzak werd 3 dagen later al... Super klantvriendelijk. Doen net dat stapje extra voor klanten. Rugzak die nergens meer leverbaar was hier wel leverbaar. Er werd gebeld speciaal gebeld naar Erima en de rugzak werd 3 dagen later al thuisbezorgd. Nog voor Sinterklaas. Dochter superblij

Nee

Volkan Genc

Super snel en betrouwbaar!

V. Genc

Super snel en betrouwbaar!

Snel, servicegericht en ook nog een voordelig!

Bestelling gedaan, echter bij betaling krijg ik een bericht dat de verwerking niet gedaan is. Product ligt nog in het winkelwagentje maar betaling is gedaan. Kan ik weer achteraan gaan bellen. dus... Bestelling gedaan, echter bij betaling krijg ik een bericht dat de verwerking niet gedaan is. Product ligt nog in het winkelwagentje maar betaling is gedaan. Kan ik weer achteraan gaan bellen. dus het zal mij benieuwen hoe dit opgelost wordt anders ben ik mooi mijn geld kwijt. Dus slechte website tot nu toe.

Probleem heb ik nog niet kunnen oplossen aangezien ik ze niet meer kan bellen na 16.30 uur. Jammer

Reactie Yoursportshop.nl:

Goedemiddag,
Uw bestelling is volgens ons prima correct geleverd. Jammer dat u het anders heeft ervaren.
levertijd Nike is 5 tot 10 werkdagen en dit is volgens ons prima gelukt.
wij...
Goedemiddag,
levertijd Nike is 5 tot 10 werkdagen en dit is volgens ons prima gelukt.
wij hopen dan ook dat u toch tevreden bent?
mvg Yoursportshop.nl

Glenn

Al meermaals besteld vanuit België en steeds in orde. Bedrukking is netjes gedaan. Reken 5 a 6 werkdagen om bedrukt artikel te ontvangen.

Frank Stiphout

Hele positieve ervaring met Yoursportshop.nl

Snel, netjes en niet te duur

Heb ik geen

Top website: goede prijs, snelle levering en goede klantenservice

Scherpe prijs. Vriendelijk personeel die

Ruimere openingstijden telefonische klantenservice

Prima. snelle levering en ik ben erg blij met de mooie sportshirts

Betaalbaar kwalitatief goed shirt, mooie bedrukking, snelle levering inc bedrukking

Niet alles kon in 1 keer geleverd worden, er zit best veel tijd tussen de eerste levering (bedrukte shirts) en de tweede levering (sokken) en de derde levering (twee weken later nog meer sokken).... Niet alles kon in 1 keer geleverd worden, er zit best veel tijd tussen de eerste levering (bedrukte shirts) en de tweede levering (sokken) en de derde levering (twee weken later nog meer sokken). Dit had beter gecommuniceerd kunnen worden, na het missen van de sokken bij de eerste levering heb ik zelf moeten bellen. Ook omdat op de bon stond aangegeven dat de sokken bij deze levering zaten.

S. Mientjes

Altijd goede ervaring mee gehad. Of het nu gaat om snelle levering, goede en snelle communicatie óf de service wanneer iets niet goed is. Zo hebben we eerder een broek gehad waarvan de rits stuk... Altijd goede ervaring mee gehad. Of het nu gaat om snelle levering, goede en snelle communicatie óf de service wanneer iets niet goed is. Zo hebben we eerder een broek gehad waarvan de rits stuk ging, meteen binnen een week een nieuwe broek thuis! Super service, ga zo door!!!

Snelle levering, super service bij klachten/defecten

Dobben

Helaas wachten wij al 3 weken op de levering van onze bestelling. Beetje jammer aan start van schooljaar en sportseizoen.....Er wordt vlot gereageerd op de mails. Maar geen initiatief vanuit... Helaas wachten wij al 3 weken op de levering van onze bestelling. Beetje jammer aan start van schooljaar en sportseizoen.....Er wordt vlot gereageerd op de mails. Maar geen initiatief vanuit henzelf. Hoop nu het geld teruggestort te krijgen. Heb het gevoel aan het lijntje te worden gehouden....levering via Nike duurt bij ons dus erg lang.

mooi aanbod

Alleen dat aanbieden wat ook echt geleverd kan worden. die afstemming optimaliseren.