7.8/10
Kwaliteit van bedrukking
Afhandeling retouren
8.2/10

Alfred

Prima. Zeer snelle levering.

Snelheid

Marcel

Een prima winkel

Op alle vlakke is het een fijne online shop

Niels

Kwalitatief goede producten en snelle levering.

Piet

Levertijd van 8 weken, achteraf betalen en na 8 dagen al de rekening. Inmiddels al een aanmaning terwijl nog niet alles binnen is. Ik bestel er nooit meer, als ik jullie was zou ik dat ook maar niet... Levertijd van 8 weken, achteraf betalen en na 8 dagen al de rekening. Inmiddels al een aanmaning terwijl nog niet alles binnen is. Ik bestel er nooit meer, als ik jullie was zou ik dat ook maar niet doen....

Thijs Bisschop

Ik heb 2 weken geleden 1 shirt besteld en die is nog steeds niet binnen, terwijl er staat 1 tot 7 werkdagen. Ook heb ik elke dag geprobeerd te bellen maar er word nooit opgenomen omdat er niemand is... Ik heb 2 weken geleden 1 shirt besteld en die is nog steeds niet binnen, terwijl er staat 1 tot 7 werkdagen. Ook heb ik elke dag geprobeerd te bellen maar er word nooit opgenomen omdat er niemand is voor telefoneren.

Fenny van Os

Website ziet er overzichtelijk uit.
Website ziet er overzichtelijk uit.
Vanaf het moment van bestelling is het alleen maar ellende. Levertijd is érg lang, retouren ontvangen ook, bestelling opnieuw plaatsten wordt na een week geannuleerd en gecrediteerd zonder enige reden en dan nog een klantenservice die nog nooit de definitie van klantvriendelijkheid opgezocht heeft.
Echt waardeloos.

Overzichtelijke site

- Levertijd moet in deze tijd echt een stuk beter kunnen.
- Laat mensen bij je klantenservice werken, die ook daadwerkelijk klantvriendelijk zijn.
- Wanneer je betaalde producten...
- Levertijd moet in deze tijd echt een stuk beter kunnen.
- Wanneer je betaalde producten annuleert en crediteert, is het zeer handig om erbij te vermelden waarom dit zo is.
- Antwoorden van een klantenservice met ; "dit is gewoon hoe het werkt", en daarna "dit staat er op mijn scherm" gevolgd door wat foutmeldingen, zijn geen fatsoenlijke antwoorden.

Als ik dit eerder had geweten, had ik al onze teamkleding ergens anders gekocht.

Hans

Adidas shirts besteld, alles prima verlopen.

Snelle correcte levering.

Geen alles prima

Iris

Ik heb voor een volleybaltoernooi deze webshop gebruikt om shirtjes te bestellen. En het ging heel soepel, de klantenservice is heel vriendelijk en antwoorden meestal binnen een uurtje al. Ik had de... Ik heb voor een volleybaltoernooi deze webshop gebruikt om shirtjes te bestellen. En het ging heel soepel, de klantenservice is heel vriendelijk en antwoorden meestal binnen een uurtje al. Ik had de shirts hier ook laten bedrukken, ze wisten precies wat ik wou en binnen een week had ik de shirts thuis liggen!! Heel mooi shirt geworden met een goeie kwaliteit en niet te duur. Top bedrijf en ik zou het iedereen aanraden.

Ze reageren snel, en de kwaliteit is super! Ik had de shirts heel snel binnen en het ging heel soepel met alles!

Ron

Snelle reacties per telefoon én email. Super geholpen door met 2 dgn al te leveren, kon het ook ophalen ivm bedrukken. Erg netjes.

Kristel te Giffel-Lammers

Voor daltonschool De Vlier hebben wij nieuwe tenues besteld. Hierbij werden ons diverse tenues van verschillende merken aangeboden. Ook kregen we er voorbeelden bij, zodat we precies konden zien hoe... Voor daltonschool De Vlier hebben wij nieuwe tenues besteld. Hierbij werden ons diverse tenues van verschillende merken aangeboden. Ook kregen we er voorbeelden bij, zodat we precies konden zien hoe het eruit zo komen te zien. Nadat er een keuze gemaakt is door ons, zijn er een aantal passetjes afgeleverd, zodat we goed de maat konden bepalen. Al met al een prima service, waarbij er erg goed met ons is meegedacht. We hebben prima kwaliteit geleverd gekregen voor een goede prijs!

Ze denken met je mee en zoeken naar een passende oplossing.