XLcasa

M. Kamerman

Prima, wanneer ik een mail stuur krijg ik direct een antwoord of ik word binnen een half uur gebeld.

Ja zie reactie hierboven

Guido

Snel, prettig en accuraat

communicatie

Tim Bartlema

Fantastische service en een normale kostenpost die logischer is voor het te leveren werk. Vooral goede inschatting van de markt, goed overleg, ook na betaling van de rekening blijft deze makelaar... Fantastische service en een normale kostenpost die logischer is voor het te leveren werk. Vooral goede inschatting van de markt, goed overleg, ook na betaling van de rekening blijft deze makelaar vol voor je gaan. Dit heb ik bij andere makelaars nog wel eens anders gezien.

Enorme marktkennis en goede inschatting van het onderhandelingsgedeelte.

Gerard van Gelderen

Na lang op antwoorden te moeten wachten op lokale makelaars XLCasa gecontact.
Na lang op antwoorden te moeten wachten op lokale makelaars XLCasa gecontact.
Met een 1/2 dag was er een afspraak gemaakt en na het goedkeuren van verkoop werd ik meteen de dag erna al gebeld voor het maken van de foto's.
Door snel en prettig contact stond ons appartement snel te koop.

De snelheid waarmee XLCasa dingen voor elkaar kan krijgen.

Reactie XLcasa:

We doen ons uiterste best om het tempo van onze verkopers bij te houden.
Dank voor de 9 !

Jacob van Amstel

Zeer positief.

Een zeer scherpe prijs
Snel handelen
Goede begeleiding
Goede uitleg van wat er allemaal in diverse pakketten zit

Reactie XLcasa:

Dank u voor de hoogst mogelijke beoordeling en dat op Vrijdag de 13e!

Tot nu toe heel positief. Goed bereikbaar. Goede communicatie en correcte afhandeling.

Snelle reactie. Goede communicatie. Goede kwaliteit prijsverhouding.

Leo

Goed als er wat fout gaat wordt dat gelijk opgepakt en inborst gemaakt ze zijn snel en goed advies.

Snelheid duidelijkheid prijs

Maaike van der Meulen

Wederom een Succes.
Voor de verkoop van mijn appartement heb ik XL Casa weer ingeschakeld voor de verkoop.

Zeer tevreden over de algehele werkwijze, professioneel, snelle service, top foto's en korte lijnen.

Jeffrey Faber

Eerste ervaring. Goede uitleg

Word strak aan de afspraken gehouden.
Flexibele bereikbaarheid.
Snelle opzet

eva

Momenteel owrdt mijn huis verkocht door XL casa. We zijn nog in het begin stadium maar alles loopt voorspoedig

Korte lijnen, vriendelijke en heldere uitleg. Snel schakelen en supersnelle verkoop!