XLcasa

Zeer positief, vriendelijke medewerkers, vakkundig en professioneel. Snelle afwikkeling.

Direct contact en goede uitleg van procedures.

J.A. Roukens

Verkoop woning.

Alles via internet; goed bereikbaar; snelle reactie; to the point.

Marielle Van haaften

Tot nu toe fijn bedrijf. Helpen je goed en duidelijk!

Fijn contact alles rustig aan niets overhaast

Cherryl de Vries

Fijne communicatie, laagdrempelig

informeel

Nicolas

Zeer fijn mee samengewerkt. De makelaar was kundig en heeft ons van het juiste advies voorzien. In alle openheid hebben we overleg kunnen plegen en we hebben ons huis zonder zorgen kunnen verkopen.

Vriendelijk en open.

Kenneth

Ik heb een goede ervaring en de makelaar stond open voor al mijn vragen.Op de tweede dag had ik al een aantrekkelijke deal en ook verkocht.

Prijs en kwaliteit zijn top!

S van der Heiden

Zou bij een volgende verkoop niet weer kiezen voor een internetmakelaar ze zijn NVM makelaar en ja je kiest voor een lagere courtage en de bezichtiging doe jezelf. Maar achteraf gezien kun je beter... Zou bij een volgende verkoop niet weer kiezen voor een internetmakelaar ze zijn NVM makelaar en ja je kiest voor een lagere courtage en de bezichtiging doe jezelf. Maar achteraf gezien kun je beter een makelaar kiezen die je buurt kent en de gemeente waar je woning staat. De commutatie was op zich goed alleen de informatievoorzienig was niet naar tevredenheid de mogelijkheid tot mee doen aan de openhuizenroute en de foto's die we zelf hadden gemaakt na een jaar zelf te bellen en dan te horen dat ze niet goed waren. Vind de prijs kwaliteit verhouding ook niet goed zelf je bezichtigingen maar er komt veel meer bij kijken dan alleen maar bezichtigingen. Eigenlijk sturen ze alleen een makelaar langs voor een prijsbepaling en de rest doe jezelf tot aan de verkoop ze stellen een koopcontract op en sturen je een factuur van de courtage. Kort samengevat de volgenden keer een makelaar met kantoor in de buurt die je alles uit handen neemt.

E. Bargai

Ik ben heel enthousiast over XL CASA. Contact is heel goed. Zelfs in het weekend en 's avonds binnen een korte tijd antwoord of reactie.

Alerte medewerkers.

De foto's en de site zien er goed uit en het contact in het begin was vriendelijk en snel. Wat ik wel mis is de terugkoppeling over wat eventuele kopers aangeven als ze na een aantal dagen na... De foto's en de site zien er goed uit en het contact in het begin was vriendelijk en snel. Wat ik wel mis is de terugkoppeling over wat eventuele kopers aangeven als ze na een aantal dagen na bezichtiging worden gebeld. Ik heb begrepen dat er alleen terugkoppeling komt als er iets positiefs uitkomt maar ik wil als verkoper ook graag weten of iemand er verder niets mee doet om wat voor reden dan ook. Niets horen geeft een verkoper onzekerheid.

Een goed oordeel kan ik nog niet geven omdat ik pas halverwege het proces zit, met de onderhandelingen en afhandeling heb ik nog geen ervaring.

Rixt Brijder

Voor de verkoop van mijn huis heb ik XLcasa ingeschakeld omdat zij lage tarieven bieden in combinatie met alle diensten die ik niet zelf kan verlenen bij de verkoop. Het contact met XLcasa verloopt... Voor de verkoop van mijn huis heb ik XLcasa ingeschakeld omdat zij lage tarieven bieden in combinatie met alle diensten die ik niet zelf kan verlenen bij de verkoop. Het contact met XLcasa verloopt prettig, ze reageren vlot op vragen en zoeken persoonlijk contact via de telefoon. Ook het online zetten van mijn huis ging zeer vlot (binnen een dag nadat de foto's beschikbaar waren).

Het filmpje van het huis dat ze hebben gemaakt is een ware toevoeging op de verkoopstrategie en krijgt goede reacties. Daarnaast heb ik zeer bruikbare tips gekregen van dhr. Metz over de bezichtigingen die ik zelf ga doen.

Een klein verbeterpunt zit hem in de begeleiding, deze mag meer hands- on zijn. Nadat het huis in de markt is geplaatst: hoe nu verder?

- Vlotte communicatie
- Prettig, persoonlijk contact
- Bruikbare tips voor een bezichtiging

Reactie XLcasa:

Dank voor de uitgebreide review.
Uw woning staat 2 dagen op Funda en de eerste bezichtigingen worden gehouden.
Dank voor de uitgebreide review.
Uw woning staat 2 dagen op Funda en de eerste bezichtigingen worden gehouden.
Bij interesse doen wij voor u de onderhandelingen en stellen het koopcontract op.
Ook zorgen wij ervoor dat de Notaris de juiste instructies krijgt.