XLcasa

Cor Koezema

Prima, snelle reactie op al onze vragen

prijs/kwaliteit verhouding, goede bereikbaarheid

Vermaat

Voordat Fuda geactiveerd wordt dient men beter alle zaken nog er keer door te nemen om fouten te voorkomen.

Vlot goedkoop en snel geregeld

Reactie XLcasa:

Dank voor uw beoordeling. De publicatie heeft inderdaad te snel plaatsgevonden, normaliter worden alle kenmerken nog een keer samen doorgenomen. We zullen hier voortaan beter op letten!

warring

Hele slechte organisatie. Bellen nooit terug. Nemen biedingen niet serieus. Echt nooit geen zaken mee doen.
Denken dat ze achter een bureau een huis kunnen verkopen. Ga naar een lokale...
Denken dat ze achter een bureau een huis kunnen verkopen. Ga naar een lokale makelaar. Die weten waar ze over praten

Reactie XLcasa:

De heer Roel Warring heeft een bod uitgebracht zonder voorbehoud namens Amstel Property b.v. met de bedoeling de woning te verhuren voor expats. De volgende dag hebben wij de heer Warring het... De heer Roel Warring heeft een bod uitgebracht zonder voorbehoud namens Amstel Property b.v. met de bedoeling de woning te verhuren voor expats. De volgende dag hebben wij de heer Warring het tegenvoorstel van de verkoper laten weten. Dit wees hij direct af, hij bleef bij zijn initiële bod en stelde een ultimatum voor diezelfde dag. Deze termijn was verstreken, waardoor partijen vrij van elkaar waren en de volgende dag is er een bod van de vraagprijs binnengekomen wat gelijk door de verkoper is geaccepteerd. Meneer Warring niet blij. Verkopers wel blij en daar doen we het voor.

John

Heb mijn vorige woning ook via xlcasa verkocht, en zet mijn huidige woning wederom met gerust hart bij deze makelaar in de verkoop, wat op zich wel genoeg zegt, bovendien vind ik reguliere makelaars... Heb mijn vorige woning ook via xlcasa verkocht, en zet mijn huidige woning wederom met gerust hart bij deze makelaar in de verkoop, wat op zich wel genoeg zegt, bovendien vind ik reguliere makelaars belachelijk duur en heb bovendien enkele zeer slechte ervaringen met die lui bij aankopen gehad, xlcasa levert bovendien voor een vast bedrag, en heeft dus geen eigen belang bij opbrengst of snelheid, of begunstiging bij eigen klanten bestand

Eenvoudige site, correcte vriendelijke communicatie, snelle interactie, gunstige prijs wat dus ten goede komt aan de opbrengst, aansturen fotograaf en taxateur enz enz kortom zeker niets minder als... Eenvoudige site, correcte vriendelijke communicatie, snelle interactie, gunstige prijs wat dus ten goede komt aan de opbrengst, aansturen fotograaf en taxateur enz enz kortom zeker niets minder als die dure jongens. Zelfs mij lukt het moeiteloos op hun site in mijn persoonlijke dashboard gegevens in te voeren, en bij problemen helpen zij directies mijn ervaring, ik ben was zeer tevreden en ben overtuigd dat het het ook nu weer goed komt

Gemak voor de klant

Dhr Bosman

Tot op heden een vriendelijk goed gevoel bedrijf waar je met gerust hart je huis te koop zet

Bij vragen direct antwoord en als diegene je niet kan helpen word het doorgespeeld en direct actie ondernomen

Robert Ceelen

Persoonsgericht met kennis van zaken. Ook prijstechnisch aantrekkelijk

Snelle reacties en hulpvaardig.

Berenpas

Ideale manier om in deze markt je huis te verkopen. Zelf de bezichtigingen doen, xlcasa zorgt voor de rest!

-ruime bereikbaarheid. Lukt het niet, dan bellen ze altijd snel terug
- goede service, vriendelijke medewerkers
- duidelijke uitleg over alle stappen in het proces

J.Lorenzo

Prima, alles klopt tot nu toe. Het huis was snel verkocht (Binnen 3 uur), maar het is dan ook wel een verkopersmarkt. de overdracht moet nog plaats vinden maar tot nu toe gaat alles volgens afspraak

Snel handelen, kennis van zaken met betrekking tot funda, koopcontract. Korte , heldere lijnen.

Fam. Carroll

Heel plezierig, snelle reacties op mails en vriendelijke behandeling!

Duidelijkheid, wat je besteld dat ontvang je ook!
Heldere afspraken die nagekomen worden!