XLcasa

Mirjam van den Berg

Zeer positief. Alles was erg snel geregeld. Inmeten en (prachtige) foto's maken. Het stond allemaal binnen een paar dagen op de site. Afspraken maken met geïnteresseerden gaat zo vlot. Het... Zeer positief. Alles was erg snel geregeld. Inmeten en (prachtige) foto's maken. Het stond allemaal binnen een paar dagen op de site. Afspraken maken met geïnteresseerden gaat zo vlot. Het appartement was binnen een week verkocht!

Bij vragen of wanneer je hulp nodig had, had je altijd vlot telefonisch contact of je werd al gauw teruggebeld.

Bert de Gans

Het eerste contact met XLcasa was een paar jaar geleden, zij hadden een appartement in Amsterdam te koop waar zeer veel belangstelling voor was. Er werd dus een bieding uitgeschreven, helaas was... Het eerste contact met XLcasa was een paar jaar geleden, zij hadden een appartement in Amsterdam te koop waar zeer veel belangstelling voor was. Er werd dus een bieding uitgeschreven, helaas was mijn bieding te laag. Het contact wat ik toen met XLcasa had was zo positief dat die naam al eerste bij mij opkwam voor de verkoop van mijn appartement in Zaandam. Na aanmelding via de website ging alles heel snel en vlot, tijdens de kennismaking kwam ook gelijk de TOP fotograaf mee. Ik had de woning keurig netjes opgeruimd maar de fotograaf haalde toch nog wat dingen weg, dus geen haast maar puur professioneel. Goede fotos zijn super belangrijk, toen ik de fotos zag dacht ik, er is eigenlijk geen bezichtiging nodig. Door de pro activiteit van Dante werdt de advertentie vrijdagavond laat op Funda gezet, en de eerste bezichtiging was al op zondag. Verder contact gehad met Dennis, heel persoonlijk en professioneel. Beide heren zitten er kort op en dat geeft een heel goed gevoel. Met name het persoonlijke sprak mij bij XLcasa aan, hierin onderscheidt XLcasa zich duidelijk van Makelaarsland, dat groter en logger is. Bij een volgende verkoop kies ik 1000% weer voor XLcasa.

De persoonlijke benadering en betrokkenheid snelle reactie tijd. Mooie tariefstelling en niet te vergeten een geweldige fotograaf.

D.F. Kinkelaar

ons huis verkocht via dit bedrijf

kantoor snel en vriendelijk telefonisch bereikbaar en ook de makelaar was steeds goed bereikbaar
en na de verkoop goede administratieve afhandeling

Fam De Roo

Geweldige service! Duidelijk, altijd bereikbaar, zeer vriendelijk in één woord Top!

Wekelijks Funda overzicht per mail perfect! Contact met makelaar per app ideaal!!!!!

Recent voor de tweede keer gebruik gemaakt van XLCASA voor de verkoop van mijn wonong. Ze leveren een prima service voor relatief lage prijs in vergelijking met reguliere makelaars.

Lage kosten, maar toch veel aandacht en tijd voor de klant. Communicatie verloopt prettig.

Conny Boer

Tot nu toe erg goed!

Voordelig, foto's zijn erg mooi geworden! En de communicatie verloopt zeer vlot. Vriendelijk.

Tot op heden goed

Makkelijk contact te leggen

Duidelijk en flexibel

Makkelijk online te regelen

Ardecoratie

Super en zeer gaaf, alles loopt perfect.

alles wordt zeer goed voorbereid,

Kasper Adamse

Zeer goed