XLcasa

Jasper Binnekade

Positief

Nemen de tijd voor je als je daarom vraagt en k o men afspraken na. Het hele verkoopproces is verder ook duidelijk. Dennis en Dante zijn ook erg prettig om mee samen te werken

CJA van Kreij

Wij hebben prettig samengewerkt met het verkopen van onze woning.
Goed bereikbaar bedrijf en staan altijd klaar voor uitleg en advies.

Goed bereikbaar .
Kennis van zaken .
Scherpe prijs.

Frits Tijbout

Snelheid

Denys Marchenko

Super tevreden dat ik voor XLCASA heb gekozen. Deskundig personeel, goed advies en fantastische klantgerichtheid en klantvriendelijkheid.

- vriendelijk
- deskundig
- altijd bereikbaar
- snelle reactie
- top prijs/kwaliteit verhouding

Yvette de Longte

Ik heb twee keer gebruik gemaakt van de diensten van XLCasa en beide keren heb ik het als zeer goed ervaren. Boven verwachting. Niets dan lof van mijn kant. Ook mijn vriend heeft zijn woning... Ik heb twee keer gebruik gemaakt van de diensten van XLCasa en beide keren heb ik het als zeer goed ervaren. Boven verwachting. Niets dan lof van mijn kant. Ook mijn vriend heeft zijn woning verkocht via XLCasa en is meer dan tevreden!

- gedegen kennis
- werken met passie voor hun vak
- snelle reacties en korte lijnen
- zeer professioneel naar alle partijen
- in tegenstelling tot veel andere (en dure)...
- gedegen kennis
- werken met passie voor hun vak
- snelle reacties en korte lijnen
- zeer professioneel naar alle partijen
- in tegenstelling tot veel andere (en dure) makelaars lijkt het of de heren/ dames hun vak echt leuk vinden en de kick is een zo goed mogelijk resultaat te behalen voor de klant
- zeer scherp geprijsd

Lynn Jorissen

Onze ervaring met XL Casa is uitstekend.
Duidelijke communicatie, korte lijnen snelle acties.
Kennis van zaken en geeft goed helder advies

Snel, kennis van zaken/woningmarkt, altijd bereikbaar

Mirjam van den Berg

Zeer positief. Alles was erg snel geregeld. Inmeten en (prachtige) foto's maken. Het stond allemaal binnen een paar dagen op de site. Afspraken maken met geïnteresseerden gaat zo vlot. Het... Zeer positief. Alles was erg snel geregeld. Inmeten en (prachtige) foto's maken. Het stond allemaal binnen een paar dagen op de site. Afspraken maken met geïnteresseerden gaat zo vlot. Het appartement was binnen een week verkocht!

Bij vragen of wanneer je hulp nodig had, had je altijd vlot telefonisch contact of je werd al gauw teruggebeld.

Bert de Gans

Het eerste contact met XLcasa was een paar jaar geleden, zij hadden een appartement in Amsterdam te koop waar zeer veel belangstelling voor was. Er werd dus een bieding uitgeschreven, helaas was... Het eerste contact met XLcasa was een paar jaar geleden, zij hadden een appartement in Amsterdam te koop waar zeer veel belangstelling voor was. Er werd dus een bieding uitgeschreven, helaas was mijn bieding te laag. Het contact wat ik toen met XLcasa had was zo positief dat die naam al eerste bij mij opkwam voor de verkoop van mijn appartement in Zaandam. Na aanmelding via de website ging alles heel snel en vlot, tijdens de kennismaking kwam ook gelijk de TOP fotograaf mee. Ik had de woning keurig netjes opgeruimd maar de fotograaf haalde toch nog wat dingen weg, dus geen haast maar puur professioneel. Goede fotos zijn super belangrijk, toen ik de fotos zag dacht ik, er is eigenlijk geen bezichtiging nodig. Door de pro activiteit van Dante werdt de advertentie vrijdagavond laat op Funda gezet, en de eerste bezichtiging was al op zondag. Verder contact gehad met Dennis, heel persoonlijk en professioneel. Beide heren zitten er kort op en dat geeft een heel goed gevoel. Met name het persoonlijke sprak mij bij XLcasa aan, hierin onderscheidt XLcasa zich duidelijk van Makelaarsland, dat groter en logger is. Bij een volgende verkoop kies ik 1000% weer voor XLcasa.

De persoonlijke benadering en betrokkenheid snelle reactie tijd. Mooie tariefstelling en niet te vergeten een geweldige fotograaf.

D.F. Kinkelaar

ons huis verkocht via dit bedrijf

kantoor snel en vriendelijk telefonisch bereikbaar en ook de makelaar was steeds goed bereikbaar
en na de verkoop goede administratieve afhandeling

Fam De Roo

Geweldige service! Duidelijk, altijd bereikbaar, zeer vriendelijk in één woord Top!

Wekelijks Funda overzicht per mail perfect! Contact met makelaar per app ideaal!!!!!