XLcasa

Buitengewoon goed. Beter dan Makelaarsland, beter dan conventionele makelaar. Reeds twee huizen verkocht - perfecte begeleiding

Service, altijd bereikbaar, briljant advies

Reactie XLcasa:

Hartelijk dank voor uw beoordeling en u kan het weten met al twee door ons verkochte huizen!

Snel, duidelijk en behulpzaam

Duidelijk en snel

Amber Jansma

Heel goed! Ik ben super snel geholpen en mijn woning was binnen 4 weken verkocht en geleverd!

Snelheid van handelen en reageren op vragen.

Reactie XLcasa:

Nog even we we gaan naast onze schoenen lopen, weer een 10!
Snelheid, bereikbaarheid voor het beste verkoopresultaat,

Zeer goed

altijd bereikbaar

Reactie XLcasa:

Altijd bereik, 7 dagen in de week !

S. Timmer

Voor het eerst ons huis 'zelf' verkocht zonder een traditionele makelaar. Wij hebben XL casa van mijn collega. Zij waren er erg over te spreken. Wij hebben hun zodoende ingeschakeld. En we zijn vol... Voor het eerst ons huis 'zelf' verkocht zonder een traditionele makelaar. Wij hebben XL casa van mijn collega. Zij waren er erg over te spreken. Wij hebben hun zodoende ingeschakeld. En we zijn vol lof over dit bedrijf! Snel werd er een afspraak gemaakt voor een waardebepaling van ons huis. Een dag of 2 later kwam de fotograaf al om foto's te maken van ons huis. En binnen een week stond ons huis op funda. Binnen 2 weken was ons huis al verkocht met een mooie overwaarde. Zo blij! Snelle communicatie en correcte afhandeling. Wij hebben een andere collega XL casa ook aangeraden. Niet twijfelen, gewoon doen!

Sterke communicatie, duidelijk en transparant. Goede bereikbaarheid!

Reactie XLcasa:

Een 10! hartelijk dank hiervoor en het duidelijke verslag van onze werkwijze.
Heel veel woongenot gewenst in de nieuwe woning!

Rob Thijsse

Ik ben onder de indruk van het concept van XLCasa, en van de uitvoering daarvan. Waar gewone makelaars heel dik over doen: advertentie tekst, taxatie, foto’s, plaatsing op Funda etc., dat hebben zij... Ik ben onder de indruk van het concept van XLCasa, en van de uitvoering daarvan. Waar gewone makelaars heel dik over doen: advertentie tekst, taxatie, foto’s, plaatsing op Funda etc., dat hebben zij optimaal en zo goedkoop mogelijk geregeld. Je betaalt een laag en vast bedrag, en dat is het dan. Maar het werkt allemaal perfect, en supersnel. Hun energie stoppen ze verder in tactische adviezen aan de klant, zodat die zijn doel kan bereiken. En daarbij benutten ze een verfrissende kijk op de markt, en wat potentiële kopers beweegt. Bereiken ze daarmee een bonus op de prijs voor de klant, dan vragen ze daar een bescheiden aandeel in. Allemaal heel transparant en eenvoudig. En uiterst klantvriendelijk. Je begrijpt niet hoe makelaars van de oude courtage - stempel nog klanten krijgen, als deze optie er ook is.

Snelheid, zakelijkheid, transparant, lage kosten, ter zake kundig, doelgericht

Reactie XLcasa:

Dank u wel voor de lovende kritiek en het cijfer 10!
Dank u wel voor de lovende kritiek en het cijfer 10!
Een opmerking: de bonus hebben wij in het leven geroepen omdat er wel eens werd gedacht dat wij ons best niet doen, vanwege de vaste beloning. De bonus is geheel vrijblijvend, hoeft dus niet maar geeft sommigen de zekerheid dat wij echt het uiterste eruit halen.

Inge Wunsch

Heel positief op alle vlakken.

Korte lijnen
Altijd bereikbaar/goede communicatie
Van aanvraag naar plaatsing verloopt zeer snel

Gillis

Snel, kundig en betrouwbaar.

Prima makelaar en voordelig

Tot nu toe goed, ons huis is verkocht onder voorbehoud, en hopelijk blijft het goed gaan tot de definitieve dag van overschrijving bij de notaris.

Werd wel heel snel terug gebeld , toen ik informatie wilde.

Reactie XLcasa:

Snel reageren, 7 dagen per week bereikbaar en wij hebben plezier in ons werk.
Bedankt voor uw beoordeling.