XLcasa

Bert de Gans

Het eerste contact met XLcasa was een paar jaar geleden, zij hadden een appartement in Amsterdam te koop waar zeer veel belangstelling voor was. Er werd dus een bieding uitgeschreven, helaas was mijn bieding te laag. Het contact wat ik toen met XLcasa had was zo positief dat die naam al eerste bij mij opkwam voor de verkoop van mijn appartement in Zaandam. Na aanmelding via de website ging alles heel snel en vlot, tijdens de kennismaking kwam ook gelijk de TOP fotograaf mee. Ik had de woning keurig netjes opgeruimd maar de fotograaf haalde toch nog wat dingen weg, dus geen haast maar puur professioneel. Goede fotos zijn super belangrijk, toen ik de fotos zag dacht ik, er is eigenlijk geen bezichtiging nodig. Door de pro activiteit van Dante werdt de advertentie vrijdagavond laat op Funda gezet, en de eerste bezichtiging was al op zondag. Verder contact gehad met Dennis, heel persoonlijk en professioneel. Beide heren zitten er kort op en dat geeft een heel goed gevoel. Met name het persoonlijke sprak mij bij XLcasa aan, hierin onderscheidt XLcasa zich duidelijk van Makelaarsland, dat groter en logger is. Bij een volgende verkoop kies ik 1000% weer voor XLcasa.

De persoonlijke benadering en betrokkenheid snelle reactie tijd. Mooie tariefstelling en niet te vergeten een geweldige fotograaf.

Score voor XLcasa: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: