Kimberly Scheerlinck

Niets op aan te merken, wat leuk om uw pakketje te ontvangen! Met zorg ingepakt, een leuke verrassing erbij. Heel snelle verzending!

Aangename website en webshop, overzichtelijk! Heel snelle verzending! Het pakketje is heel mooi en verzorgd ingepakt en het geschenkje is ook heel leuk!

nancy de Ridder

Super fijne webshop, hebben veel op voorraad en is binnen no-time binnen, echt heel prettig. De spulletjes zijn allen mooi verpakt en van goede kwaliteit.
Als je een vraag hebt over een...
Als je een vraag hebt over een levering wordt deze ook uitgebreid en liefdevol beantwoord.
Ik heb al veel gekocht maar heb deze absoluut onder mijn favorieten staan.

goede voorraad, mooie prijzen, vriendelijke klantenservice, snelle levering

Cindy Roering

Ik had een goede ervaring!

...veel keuze Miyuki kralen

S. Gillis

Super goed en conform all afspreken.

Kreeg zomaar extra cadeautje, wordt heel erg gewaardeerd.

Melanie Arkesteijn

Goed dat gaat denk ook niet veranderen

Er wordt geluisterd en deze dame doet wat ze zegt

Mels Style

Super. Gisteren besteld vandaag binnen gekregen.

Service

Simone

Het was onlangs de eerste keer dat ik hier iets bestelde. De ene dag om 16.45 besteld, de volgende dag al bezorgd.

Snelle en volledige bezorging van de bestelling. Zeer goed ingepakt, met ook nog een extraatje.

Reactie Xitin Beads:

Dank je wel voor je feedback. Wat fijn om te lezen dat je er blij mee bent en het lekker vlot in huis was. Heel veel creatief plezier gewenst met je aankoop!

Rianne Olree

Xitin Beads geeft heel snel antwoord via de mail en heeft een mooi pakket samengesteld naar mijn wensen. Het is helemaal na tevredenheid. Deel was niet volledig op voorraad en dit wordt kosteloos... Xitin Beads geeft heel snel antwoord via de mail en heeft een mooi pakket samengesteld naar mijn wensen. Het is helemaal na tevredenheid. Deel was niet volledig op voorraad en dit wordt kosteloos nagezonden. Super!

Snelle reactie, passende oplossing gemaakt

Louisa Pijnacker

Altijd leuk om hier te kopen, ook voor aparte items.

Snelle verzending, goede producten

Reactie Xitin Beads:

Dank je wel voor je feedback. Heel veel creatief plezier gewenst met je aankoop!

Marjolijn

Goede communicatie

Reactie Xitin Beads:

Dank je wel voor je feedback. Heel veel plezier met je aankoop!