ReJOYcing cosmetics

els van leeuwen

Goede snelle service

collectie

Brenda Fladderak

Hele fijne webshop, leuke items en snelle levering

Klantvriendelijk, leuke prachtige items waarmee je zelf de leukste sieraden/ accessoires kunt maken en snelle levering.

J Spijkerman

Xitin beads levert de materialen snel en netjes verpakt. Al diverse keren besteld.

Snelle levering en netjes verpakt

Manuela De Cecco

Is altijd netjes op tijd en ruime keuzes

je krijgt altijd wel wat extra's bij je pakketje een visite kaartje en dan nog iets

Yildiz

Mooie producten, nette levering

Razendsnel verzonden

Karin Geysen

Zeer hulpvaardig. Toen ik telefonisch vroeg of de oogjes van de kralen die ik wou bestellen niet te klein waren voor de satijnkoord die ik erbij wou bestellen, heeft men dit direct zelf eens... Zeer hulpvaardig. Toen ik telefonisch vroeg of de oogjes van de kralen die ik wou bestellen niet te klein waren voor de satijnkoord die ik erbij wou bestellen, heeft men dit direct zelf eens uitgeprobeerd. En toen mijn pakketje door PostNL naar de afzender terug werd gestuurd, heeft men heel professioneel met mij gecommuniceerd hieromtrent. En mijn pakket werd nogmaals opgestuurd, zede keer wel met succes.

Uitgebreide catalogus met duidelijke foto's. Zeer hulpvaardige zaakvoerster.

Martine

Goed zo

Vkugge respons en meedenken.

Amber van Dogs & Diamonds

Top!

Snelle service, mooie producten, fijn contact en heel behulpzaam. Leuk dat je een cadeautje krijgt bij een bestelling.

Esther Nunes Cardozo

Helemaal prima, duidelijk site

Snelle verzending, producten zoals op website omschreven